Vraag

KPN koppelen aan ESPN watch lukt niet

  • 21 April 2024
  • 10 reacties
  • 75 keer bekeken

Ik kan mijn kpn niet koppelen aan ESPN watch. Ik heb al een tijdje een espn compleet pakket.

ik wil graag via espn watch kijken, maar ik krijg steeds de foutmelding “Er was een probleem met het verkrijgen van toegang tot jouw account.”

is er hier een mod die mij kan helpen alsjeblieft?… 


10 reacties

Reputatie 7
Badge +22

Ik heb dat probleem ook, en KPN geeft aan dat het bij ESPN ligt. Ik heb zelf contact gezocht met ESPN, want KPN kan daar niks in betekenen. 

Maar ook dit werkt niet wat ik je hierboven laat zien. 

Reputatie 7
Badge +8

Hallo @Nina34 en @Dennis Schreve 

Er is een probleem met wat data uitwisseling tussen Disney en onze systemen. We gaan er naar kijken.

Ik heb toevallig jouw account in de mail zien staan Dennis. Ik herken je aan het e-mail adres, dus jouw klacht is sowieso goed aangekomen.

Reputatie 7
Badge +22

Ik heb toevallig jouw account in de mail zien staan Dennis. Ik herken je aan het e-mail adres, dus jouw klacht is sowieso goed aangekomen.

@Jeroen-bart Engelen dus met die van mij zijn ze dus bezig, hopelijk komt het dan goed. 

Reputatie 7
Badge +22

Beste @Jeroen-bart Engelen,

Ik heb een mailtje gehad van ESPN, is het dan niet handig dat hier een topic voor wordt aangemaakt:

Want er zijn op het forum wel meerdere meldingen over geweest.

Reputatie 7
Badge +8

Ik heb het voorgelegd aan de moderators, zij houden het in de gaten.

Reputatie 7
Badge +22

Ik heb het voorgelegd aan de moderators, zij houden het in de gaten.

Oké dan wachten we dit effe af, dan hoop ik dat ik hierover nog wordt geïnformeerd.

Reputatie 7
Badge +8

Als ik heb gehoord dat het opgelost is zal ik het je laten weten. Ben momenteel druk met….andere dingen...

Reputatie 7
Badge +8

@Dennis Schreve Zou je eens kunnen proberen?

Reputatie 7
Badge +22

@Jeroen-bart Engelen ik heb het getest, en het werkt. Met me abonnementsnummer en pincode:

En de logo van KPN staat erbij. 👍🏼

Reputatie 7
Badge +13

Fijn dat het dan toch gelukt is. Bedankt voor de assistentie @Jeroen-bart Engelen!

Reageer