Beantwoord

KPN tv app cast niet 'kan video niet laden'

  • 27 April 2024
  • 13 reacties
  • 126 keer bekeken

Vandaag geprobeerd om via de kpn app op mijn telefoon live tv te streamen naar een tv in de huiskamer. De app maakt verbinding, op de tv staat klaar om te casten, maar als ik op kijken in de app druk geeft de app aan ‘kan video niet laden’. Ik kan wel op mijn telefoon kijken, maar zodra ik wil casten stopt de Video en krijgt Ik die melding. Hoe los Ik dit op?

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 30 April 2024, 12:53

Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 7

Wat voor een telefoon gebruik je om mee te casten of streamen?

En naar wat voor een apparaat cast of stream je?

Ik gebruik een IPhone en cast naar een chromecast, dacht tweede generatie. 

Ik heb hetzelfde probleem als Tuanur. Heeft iemand een idee om het probleem te verhelpen?

Reputatie 7

Gebruik jij ook een iPhone (of iPad) om mee te casten?

Gebruik jij ook een iPhone (of iPad) om mee te casten?


ja een iPhone en een Google Chrome cast

Ik kan wel de video gewoon op mijn telefoon kijken. Alleen als ik aan het casten ben kan de video niet geladen worden. 
 

Casten met Netflix of andere apps werkt prima. 

Reputatie 7

Je bent de zoveelste waarbij casten vanaf een iPhone met de KPN TV(+) app niet wil werken.

Mensen met een Android telefoon of tablet lijken hier geen last van te hebben.

Je bent de zoveelste waarbij casten vanaf een iPhone met de KPN TV(+) app niet wil werken.

Mensen met een Android telefoon of tablet lijken hier geen last van te hebben.

Das heel leuk, maar dat lost mijn probleem niet op.  

Reputatie 7

Je bent de zoveelste waarbij casten vanaf een iPhone met de KPN TV(+) app niet wil werken.

Mensen met een Android telefoon of tablet lijken hier geen last van te hebben.

Das heel leuk, maar dat lost mijn probleem niet op.  

Dat snap ik, maar helaas heb ik ook geen oplossing voor je, die zal toch echt van KPN moeten komen.

Lezen zij mee op het forum?

Reputatie 7

Lezen zij mee op het forum?

Zeker.

Reputatie 7
Badge +20

Hi allen, heel hinderlijk dat jullie hier ook problemen mee hebben 😕

Dit probleem met het casten is bekend en wordt hard gewerkt aan een oplossing hiervoor. We verwachten dat er bij 1 van de volgende updates verbeteringen zitten wat betreft de stabiliteit bij het casten. Wanneer dit precies uitgerold wordt is nog niet bekend. Volg/abonneer je op onze Product Updates, zodat je zo snel mogelijk op de hoogte bent!

Heb hetzelfde probleem maar dan casten via Android telefoon naar TV. Andere apps (You Tube, Netflix,..) werken wel. 

Reageer