Beantwoord

Netflix dubbel betaald, hoe krijg ik mijn geld terug

  • 3 April 2024
  • 6 reacties
  • 45 keer bekeken

Ik betaal ook al maanden dubbel zie ik.. zou jij mij ook willen laten weten wat ik moet doen?

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 4 April 2024, 14:39

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoe betaal je dubbel?

 

Via KPN?

Via Netflix?

Of heb je een abonnement restreeks bij Netflix en een abonnement via KPN?

 

In het laatste geval kan je het beste 1 van de 2 opzeggen.

Geld terug zal in dat geval moeilijk worden, ben ik bang voor. 

Volgens mij heb ik maar 1 abonnement maar betaal ik via KPN en rechtstreeks aan Netflix

Reputatie 7
Badge +20

Volgens mij heb ik maar 1 abonnement maar betaal ik via KPN en rechtstreeks aan Netflix

 

Dan heb je toch op de 1 of andere manier bij beide een abonnement afgesloten.

KPN is niets meer en ook niets minder dan een tussenpersoon voor de facturatie.

Misschien iets fout gedaan met activeren, misschien heb je daar per ongeluk nieuw abonnement en een betaalmethode aangevinkt.

 

Maar het beste kan je 1 van de 2 opzeggen. 

Reputatie 7
Badge +6

Volgens mij heb ik maar 1 abonnement maar betaal ik via KPN en rechtstreeks aan Netflix

Aan volgens mij, heb je niets. Je moet daadwerkelijk uitzoeken het er voor staat. 

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @HvdP47, mooi balen dat er een dubbele betaling plaats vindt. 

Als er naast KPN ook nog een betaling aan Netflix los plaatsvindt zijn er ook 2 abonnementen. Mocht je Netflix via KPN stop willen zetten, kan dit in MijnKPN of via de klantenservice. Voor de andere betaling dien je wel contact op te nemen met Netflix. 

Reputatie 7
Badge +6

Weet je intussen al aan wie je wat betaalt @HvdP47 ?

Reageer