Beantwoord

Netflix, foutmelding bij activeren

  • 19 December 2021
  • 12 reacties
  • 400 keer bekeken

Ik heb via mijnKPN Netflix aangevraagd en de bevestigingsmail van KPN gekregen, maar geen mail over het activeren en aanmaken van een account. Als ik handmatig om de link klik om naar de Netflix accountpagina van KPN ga om te activeren krijg ik de foutmelding ‘Je hebt geen Netflix abonnement besteld.’. Binnen mijnKPN staat echter wel dat ik op Netflix als streamingdienst geabonneerd ben.

 

Kan iemand me helpen om dit wel geactiveerd te krijgen?

dank!

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 22 December 2021, 09:15

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Je kan het beste 0800-0402 (gratis) bellen.

Ik denk dat het dan meteen wordt geregeld.

Ha Joop,

dankjewel… maandag zijn ze weer bereikbaar.

 

groet

Reputatie 7
Badge +20

Goedemorgen @SARoben, welkom op ons forum! Heb je het met de telefonische collega's nog op weten lossen?

Ha allen,

Ik heb mijn account via de website nooit kunnen activeren en bleef de foutmelding krijgen dat ik geen Netflix had besteld. Maar ik heb gisteren via kanaal 200 de app op de decoder geopend en via die app wel een account kunnen aanmaken.

Alles is dus gelukt, maar wel op een andere manier dan in de mailcommunicatie van KPN.

groet

Reputatie 7
Badge +20

Ah top, dat is in ieder geval al iets!
Ik lees net ook dat er achter de schermen iets niet goed ging waardoor het activeren niet lukte, dat is nu opgelost.

Ik zie wel dat je nu Netflix dubbel bij ons afneemt. Ik heb hiervoor een ticket aangemaakt, mijn collega's nemen daarover nog even contact met je op!

Ha Thomas,

dan klopt het inderdaad dat er iets niet goed gegaan is, ja… Oké, ik ga er vanuit de dit snel te fixen is, dank voor het doorgeven.

groet

Ah top, dat is in ieder geval al iets!
Ik lees net ook dat er achter de schermen iets niet goed ging waardoor het activeren niet lukte, dat is nu opgelost.

Ik zie wel dat je nu Netflix dubbel bij ons afneemt. Ik heb hiervoor een ticket aangemaakt, mijn collega's nemen daarover nog even contact met je op!

Hoi Thomas,

ik loop tegen hetzelfde probleem aan als SARoben, zouden jullie mij hier ook in kunnen assisteren? Alvast dank.
 

Reputatie 7
Badge +20

Ah top, dat is in ieder geval al iets!
Ik lees net ook dat er achter de schermen iets niet goed ging waardoor het activeren niet lukte, dat is nu opgelost.

Ik zie wel dat je nu Netflix dubbel bij ons afneemt. Ik heb hiervoor een ticket aangemaakt, mijn collega's nemen daarover nog even contact met je op!

Hoi Thomas,

ik loop tegen hetzelfde probleem aan als SARoben, zouden jullie mij hier ook in kunnen assisteren? Alvast dank.
 

 

Je kan niet activeren van Netflix?

Heb je Netflix abonnement via KPN?

(KPN is alleen een tussenpersoon voor de facturatie)

Heb je een activatie mail ontvangen?

Had je al een abonnement bij Netflix?

 

Wat je kan proberen is:

Kijk in MIJNKPN of Netflix aanstaat.

Laat MIJNKPN open.

Ga naar deze link en klik op activeren.

Daarna ga je automatisch naar de site van Netflix, waar je een wachtwoord en gebruikersnaam moet aanmaken.

 

Welke foutmelding krijg je?

Ah top, dat is in ieder geval al iets!
Ik lees net ook dat er achter de schermen iets niet goed ging waardoor het activeren niet lukte, dat is nu opgelost.

Ik zie wel dat je nu Netflix dubbel bij ons afneemt. Ik heb hiervoor een ticket aangemaakt, mijn collega's nemen daarover nog even contact met je op!

Hoi Thomas,

ik loop tegen hetzelfde probleem aan als SARoben, zouden jullie mij hier ook in kunnen assisteren? Alvast dank.
 

 

Je kan niet activeren van Netflix?

Heb je Netflix abonnement via KPN?

(KPN is alleen een tussenpersoon voor de facturatie)

Heb je een activatie mail ontvangen?

Had je al een abonnement bij Netflix?

 

Wat je kan proberen is:

Kijk in MIJNKPN of Netflix aanstaat.

Laat MIJNKPN open.

Ga naar deze link en klik op activeren.

Daarna ga je automatisch naar de site van Netflix, waar je een wachtwoord en gebruikersnaam moet aanmaken.

 

Welke foutmelding krijg je?

Je kan niet activeren van Netflix?
Nee blijf tegen de melding aanlopen:
Je hebt geen Netflix abonnement besteld.

Ook via de mobiel dezelfde melding. Op het mobiele abonnement had ik netflix mee besteld.

Heb je Netflix abonnement via KPN?
Ja via mobiel abonnement.

(KPN is alleen een tussenpersoon voor de facturatie)

Heb je een activatie mail ontvangen?
ja, die doorloop ik en krijg de melding: Je hebt geen Netflix abonnement besteld.

Had je al een abonnement bij Netflix?
Nee, nog geen lopend abonnement.

In MIJNKPN zie ik bij mijn nummer Netflix Premium op AAN staan.
Gegeven link resulteert in dezelfde foutmelding: Je hebt geen Netflix abonnement besteld.

Reputatie 7
Badge +20

1 ding zie ik nog geen antwoord.

 

Open MIJNKPN

Open op een ander tabblad de link die ik heb gegeven.

En klik op activeren.

Welke melding krijg je dan? 

1 ding zie ik nog geen antwoord.

 

Open MIJNKPN

Open op een ander tabblad de link die ik heb gegeven.

En klik op activeren.

Welke melding krijg je dan? 

Geeft nu ook de instructie bij het mobiele nummer:
 

  • Activeer Netflix via je mobiele internetverbinding (3G/4G/5G).
  • Zorg dus dat je niet verbonden bent met wifi.
  • Gebruik je een mobiele VPN-verbinding? Zet die dan tijdelijk uit om Netflix te activeren.
  • Heb je een Apple toestel? Zorg dan dat de instelling ‘Privédoorgifte (bèta)’ uitstaat. Controleer dit makkelijk via instellingen > [je naam] > iCloud > Privédoorgifte (bèta).

    Echter als ik deze stappen doorloop werkt dat ook niet via de mobiel, dan krijg ik de welbekende melding: Je hebt geen Netflix abonnement besteld.
Reputatie 7
Badge +20

@CRmin 

Deze activatie methode ken ik niet en komt voor mij erg vreemd oven. 

 

VPN kan je alleen via Wifi hebben, zover ik weet.

 

Activeren via 4G of 5G (3G is uit de lucht dacht ik) is wel heel erg vreemd.