Vraag

Netflix start slecht op sinds Box 12 is vervangen

  • 8 April 2024
  • 6 reacties
  • 30 keer bekeken

na het vervangen van de box 12 of v12 start netflix slecht op 

na een aantal keren opnieuw op ;aten starten lukt het wel en blijft het ook prima werken 

zet je de tv uit en bijv de volgende dag zet je de tv aan drukt op netflix en start weer niet op 

steeds zegt netflix er is geen netwerk 

2 x starten en het gaat goed

modem is berdraad op de tv aangesloten 

youtube gaat prima 

 

wat kan het zijn dat netflix met v10 goed werkt en met v12 niet 


6 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @bloemie55, welkom op ons forum! Het type modem moet hier geen effect op hebben, ik heb hier dan ook niet echt een verklaring voor. Kun je het eens proberen met je TV via Wifi in plaats van een kabel? Bij mij thuis werkt dit soms beter 😅

Je gebruikt Netflix via de app in je televisie of via die in de TV+ box???

Gebruik het al jaren op de app van de sony tv 

En bedraad aangeslotenn

Je spreekt van jaren.

Welk type tv is het? Hier een oude Sony uit 2018, met wel nog Netflix, maar super is die niet meer. Want de tv heeft nog het Sony besturingssysteem. Terwijl ze tegenwoordig Android-TV als besturing hebben.

De 6 apps in mijn Sony zijn as good as it gets. Netflix en Youtube werken nog wel…. De andere 4 is niet veel soeps.

Welke type zou ik echt niet meer weten 

Komt uit 2019

 

You tube doet het prima

 

Ik krijg code 

 

Welke type zou ik echt niet meer weten 

Is via het menu te vinden.

Is de Sony al een versie met Android-TV? Dan kun je de app verwijderen en opnieuw installeren.

Gebruik anders de Netflix app in de kpn ontvanger. Daar zit ie ook in.

Reageer