Netflix werkt niet goed, melding dat ik niet tot het huishouden behoor

  • 19 September 2023
  • 2 reacties
  • 243 keer bekeken

Het is de derde keer dat het gebeurd dat ik de melding van Netflix krijg dat ik niet tot het huishouden behoor?Ik kan wel op mijn Iphone kijken geen probleem. Kan het zijn dat het niet werkt omdat de Sony tv te oud is? Ik stream liever op de tv. Graag advies.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 6
Badge +8

Lijkt mij meer iets waarvoor je Netflix moet berichten. Komt alleen door de beperkingen om accountlifters moeilijker te maken. Heb je mogelijk al een TV in je Netflix account ingesteld? Mogelijk staat die als “hoofd TV” en op een andere netwerk (IP-adres).

Wellicht helpt het om even alle gekoppelde apparaten te verwijderen en je wachtwoord te veranderen. Dan kan je ook gericht filteren wie je op je account laat en weet je ook snel wie het probleem geeft.

Reputatie 7
Badge +24

Hi @Artgerink, welkom hier. 

Dit komt inderdaad doordat iemand anders op jouw account inlogt. Heb je dit in het verleden met vrienden of familie gedeeld? Sinds kort maakt Netflix het een stuk moeilijk om je account te delen met iemand buiten je huishouden namelijk.