Vraag

Npo Start Plus wil niet op de tv na overstap naar KPN

  • 4 September 2023
  • 15 reacties
  • 274 keer bekeken

Ben net verhuisd en weer bij KPN. Met moeite Netflix weer op de TV maar NPO start Plus krijg er niet op. Heb alles al geprobeert wat hier staat, maar niets. Ik ben 72 en heb geen geen zin meer in dat soort dingen te verdiepen. Bij Ziggo geen probleem, wat nu KPN???????


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

15 reacties

Hallo @LouiseGb npo plus is gewoon een app op je smart tv, daar kan je gewoon weer inloggen.

Ik ben ook 72 maar vind een uitdaging nog wel leuk.

Ik lees dit over de NPO Plus app https://www.kpn.com/beleef/blog/npo-app.htm Het zou dus gewoon moeten kunnen.

Dat dacht ik ook. Ik kom wel in de app ben ingelogd mij naam staat er ook maar als ik een serie wil kijken bij plus staat dat ik er een abonnement voor moet hebben en die heb ik dus. Staat koppel tv ook gedaan

Jan ik ook normaal gesproken wel, maar heb een zieke man en dit is me niet teveel allemaal. Kan inloggen enz enz maar ik kan geen plus kijken dat is het probleem

 

 

Reputatie 5
Badge +1

Het gebeurt wel eens bij de npo app dat het wachtwoord opnieuw ingevoerd moet worden.

Maar als U de tv gewoon weer met internet heeft verbonden kunt U de app gewoon gebruiken.

Ook al gedaan Ronald31

Dat dacht ik ook. Ik kom wel in de app ben ingelogd mij naam staat er ook maar als ik een serie wil kijken bij plus staat dat ik er een abonnement voor moet hebben en die heb ik dus. Staat koppel tv ook gedaan

Nou, dat schiet niet op zo. Misschien heb je hier wat aan? https://service.npo.nl

Hallo @LouiseGb , je hebt waarschijnlijk een abo op npo start, dat is gratis,  npo plus is de betaalde versie met meer mogelijkheden, welk abo heb je precies?

Ik heb al eerdere meldingen op dit forum gezien met deze klacht mbt de NPOstart/plus app in de TV+ box. Het lijkt dus nog niet opgelost.

Het best gebruik je momenteel de NPOstart app in je smart televisie.

Na wat zoeken:

 

JanD heb een plus abonnement, sorry ik weet wel waar over ik praat. 

 

Hallo @LouiseGb , je hebt waarschijnlijk een abo op npo start, dat is gratis,  npo plus is de betaalde versie met meer mogelijkheden, welk abo heb je precies?

Er zijn toch echt ook vrouwen, Jan, ja zelfs oudere vrouwen die weten waar ze het over hebben.

Top Carola, ik weet ook dat ok de stekker in stopcontact moet doen 

Top Carola, ik weet ook dat ok de stekker in stopcontact moet doen 

Joh! Dat is echt knap van je hoor.🤣🤣

Reputatie 5
Badge +1

Heeft U een tv waar de app op geïnstalleerd kan worden? Dat zou moeten lukken in plaats van de app op het kpn kastje te gebruiken. Of anders via de telefoon streamen naar de tv.

Om even terug te komen op het probleem. Je kunt ook de helpdesk van KPN proberen, 0800-0402. Misschien hebben zij een oplossing.

En als je een smart tv hebt waar de NPO app op werkt, buiten de KPN box om, kijken zoals @PeterG al schreef. 

Kortom waarschijnlijk vraagt het toch al meer van je dan je eigenlijk wilt (maar wel kan Jan😉)