Vraag

Problemen Prime Video app op ontvanger

  • 14 December 2021
  • 4 reacties
  • 104 keer bekeken

Hoi Bram,

dank voor je reactie. Maar zoals ik al aangaf in mijn melding sluit ik ALTIJD de prime video app af voordat ik de tv-ontvanger afsluit. 
dus dat gaat m niet worden want dit doe ik al zoals het hoort. 
als je nog andere ideeën hebt om het probleem op te lossen hoor ik het graag. Ik hoopte dat het na de update van half augustus over zou zijn maar helaas. 
groet,

Moniek

Hier hetzelfde probleem! Hadden dit niet bij Netflix en Prime Video blijft gewoon hangen, of geeft geen beeld.

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt (origineel)


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hoi @NickMar, welkom hier!

Als ik het goed begrijp werkt Netflix prima maar blijft Prime Video hangen op jouw tv-ontvanger. Welke tv-ontvanger heb je? Hoe is deze aangesloten op jouw Experia Box? Gaat ‘gewoon’ tv kijken ook goed? En maakt het verschil als je jouw tv-ontvanger een frisse start geeft?

Van alles geprobeerd maar de ‘frisse start’ nog niet. Nu wel: het ziet er naar uit dat het beter is. Dank! Wij zijn blij 🙃 

Dag later: zelfde probleem met Prime video. Weer compleet vast! Wat een rotzooi is dit zeg 😡 KPN, hoe kan dit???

Reputatie 7
Badge +19

@NickMar De frisse start leek even te helpen, maar is helaas de oplossing niet lees ik. Dan zoeken we verder. 

Kan je meer vertellen over wat er gebeurt en wanneer de app vastloopt? Op welk moment gebeurt dit, en maakt het verschil wat voor film of serie je kijkt? Welke tv-ontvanger heb je? Hoe is deze aangesloten op jouw Experia Box? Gaat ‘gewoon’ tv kijken ook goed? Alle informatie is welkom, daarmee wordt het gemakkelijker om je te helpen. Vul daarnaast ook alvast je forumprofiel zo volledig mogelijk in, dan kan ik je gegevens erbij pakken als dat nodig is.