Beantwoord

Spotify activeren geeft aan dat het geen onderdeel is van mijn abonnement

  • 28 March 2023
  • 3 reacties
  • 28 keer bekeken

Ik heb hetzelfde probleem ik kan pas over een maand opzeggen wanneer ik wil activeren zegt de site dat ik geen spotify bij m'n abonnement heb besteld terwijl in mijn kpn wel degelijk staat dat ik spotify heb besteld terwijl ik al een mail er van gekregen heb om te activeren ik krijg het op geen mogelijkheid voor elkaar ik zou gebeld worden door een medewerker telefoontje gemist in de voicemail werd gezegd dat ik later terug gebeld zou worden maar dat is nogsteeds niet gebeurd graag zie ik dit opgelost worden anders ga ik bij jullie weg (ik heb een mobiel abonnement bij jullie en log hier ook op in bij mijn kpn niks werkt gewoon....)

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 29 March 2023, 16:07

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Ik heb hetzelfde probleem en log in met de goede kpn id hoezo werkt dit zo bagger zie hier veel klachten over namelijk je besteld een product het staat in mijn kpn maar activeren lukt voor geen mogelijkheid erg vervelend 

 

Admin: naar je eigen topic verplaatst

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @C.elzer. Welkom op het KPN Forum! Is het gisteren nog gelukt om Spotify Premium te activeren? 

Reputatie 7
Badge +21

Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat het inmiddels is gelukt. Als dit niet het geval is hoor ik dat graag!Â