Beantwoord

Spotify Family overzetten van internet abonnement naar mobiel abonnement

  • 30 March 2024
  • 6 reacties
  • 32 keer bekeken

Reputatie 1
  • Deelnemer
  • 5 reacties

Ik zou graag mijn spotify family abonnement welk nu gekoppeld zit aan internet en TV thuis over willen zetten naar mijn mobiele abonnement maar dan wel op een manier dat ik en mijn huisgenoten hun playlisten behouden. Kan dit en hoe regel ik dat?

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 2 April 2024, 11:18

Bekijk origineel

6 reacties

Wellicht heb je hier wat aan 

 

 

Reputatie 7
Badge +8

Krijg je nu entertainment korting op spotify?

Als je dat omzet naar je mobiel ben je die korting volgens mij kwijt?

Reputatie 7
Badge +30

Hoi @ZWA, welkom terug! Dit is zeker mogelijk. De inhoud van een Spotify account staat namelijk los van of je er voor betaald, en op welke manier. Dus je kunt Spotify opzeggen bij je Internetabonnement, en daarna weer aanzetten bij je mobiele abonnement. Dit kan via je MijnKPN. Let er wel op dat de mensen die nu onderdeel zijn van jouw Family daarna wel weer opnieuw toegevoegd moeten worden.

 

Alle info over Spotify bij ons vind je hier:

Wellicht heb je hier wat aan 

 

 

Maar, voor je deze wijziging doet, let ook op wat Roos benoemt:

Krijg je nu entertainment korting op spotify?

Als je dat omzet naar je mobiel ben je die korting volgens mij kwijt?

 

Als je nu entertainmentkorting krijgt op je vaste abonnement, en Spotify is je enige entertainmentoptie, dan raak je die korting kwijt. Heb je naast Spotify nog een andere optie die hiervoor in aanmerking komt (zie onze website voor een overzicht) dan blijft de entertainmentkorting actief.

Reputatie 1

Dank Erik/Roos79; Erik: als ik jouw advies opvolg, behoud ik dan wel mijn playlisten en mijn huisgenoten ook want daar gaat het om.

Dat ik de korting kwijt raak, is mij bekend. We verhuizen naar een adres waar KPN geen glasvezel kan leveren en we genoodzaakt zijn om een andere provider te kiezen helaas. Het internet abonnement wordt dus beëindigd maar dan zouden we wel graag spotify om willen zetten naar mobiel met behoud van…..

Reputatie 7
Badge +30

Erik: als ik jouw advies opvolg, behoud ik dan wel mijn playlisten en mijn huisgenoten ook want daar gaat het om.

 

Yup! Je behoudt altijd je playlists (en je huisgenoten ook). Playlists zijn de inhoud van je account. En voor de inhoud van je account maakt het niet uit of het een Family, Premium of Free account is. Dus als jij nu jouw Family opzegt bij je internetabonnement, dan vallen alle Spotify accounts terug naar Free. En dat is het enige wat er veranderd. Daarna vraag je weer Family aan bij je mobiel. Je heractiveert jouw Free-geworden account, en daarna kun je de Free-geworden accounts van je huisgenoten ook weer toevoegen.

Dank jullie wel!! Duidelijk 

Reageer