Beantwoord

Spotify Free in plaats van Premium, geen terugkoppeling!

  • 27 November 2022
  • 1 reactie
  • 47 keer bekeken

Sinds woensdag hebben we geen Spotify Premium meer en is het weer ‘Free’ met alle ergernissen die dat met zich mee brengt. Ik kan niet meer inloggen met mijn inloggegevens en zowel via iPhone als via web Spotify kan ik geen wachtwoord herstellen. Ik heb 40 minuten aan de lijn gezeten met KPN en ik zou worden teruggebeld op zaterdag 12:00 maar helaas wordt er geen aandacht aan gegeven. Via MijnKPN zie ik wel mijn inlognaam staan van Spotify en dat het gaat om een premium account. 

Graag wordt ik geholpen want alle tips en trucs die op het forum staan heb ik doorgelezen en uitgevoerd maar ik krijg geen mogelijkheid mijn account te herstellen. 

icon

Beste antwoord door EVL85 28 November 2022, 14:59

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

HET IS OPGELOST!