Beantwoord

Spotify in mijn abonnement, het was geblokkeerd en als ik nu inlog is het Free

  • 25 November 2022
  • 4 reacties
  • 37 keer bekeken

Hallo...hier een vraag...heb al jaren dag spotify premium wat door jullie betaald wordt..zat toen in het pakket wat ik afsloot...is gratis zolang ik kpn heb...nu is mij account geblokt wegens ongeoorloofd gebruik van de app spotify dus! Misschien omdat hier in huis meerdere mensen gebruik makenĀ  van deze account 1 speler voor dit account...inmidddls is het weer vrijgegeven en moest ik mij ww veranderen ,heb ik gedaan...als ik nu inlog kom ik op gratis versie met div keuzes...hoe kom ik nu weer op mij premium ..gr peter rinsma

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 1 December 2022, 15:08

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7

Hoi @Uniekaas1963, dat is een gekke situatie. Hoe was jouw account precies geblokkeerd, was dat door ons of doorĀ Spotify zelf? Als het door Spotify was gedaan kunnen zij meer over vertellen over waarom ze dat hebben gedaan.

Als het account daarna Free was, zou je het opnieuw kunnen activeren. Hoe je dat kunt doen wordt in dit artikel beschreven:Ā Spotify bij KPN.

Dank je wel...voor je reactie...inmiddels het juiste account weer terug...dus het is opgelost..nogmaals dank..gr ph rinsma

Reputatie 7
Badge +24

Hallo...hier een vraag...heb al jaren dag spotify premium wat door jullie betaald wordt.

U betaalt het gewoon zelf. Uw abonnement is circa 10 euro duurder dan een vergelijkbaar abonnement zonder Spotify.

Reputatie 7

Fijn dat het gelukt is @Uniekaas1963! Veel luisterplezier weer en als we nog iets voor je kunnen doen horen we het graag.