Beantwoord

Spotify Premium nog steeds niet actief

  • 23 November 2022
  • 1 reactie
  • 42 keer bekeken

Beste,

 

Enige tijd geleden Spotify abbo gekocht via mijn telefoon abbonement. Bericht gekregen dat het "maximaal’ een uur zou duren voor het Spotify abbonement geactiveerd kan worden. Netjes een uur gewacht enkel krijg ik nog steeds deze melding als ik mijn spotify via KPN probeer te activeren:

 

Spotify bij KPN Mobiel (telefoonnummer 06-********)

Je hebt geen Spotify bij dit abonnement besteld.

 

 

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 29 November 2022, 12:09

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @JDW1996, welkom op ons forum! Soms kan er even overheen gaan voor een wijziging helemaal doogelopen is.
Is het inmiddels nog gelukt?

Meer informatie over spotify kun je vinden op onze kennisbank!