Beantwoord

Spotify Premium 'spontaan' toegevoegd aan abonnement

  • 22 April 2024
  • 4 reacties
  • 37 keer bekeken

@Rutger van KPN 

vanaf november 2023 blijkt er spontaan ‘spotify premium’ te zijn toegevoegd aan ons abonnement als ‘online aankoop’ maar we hebben dit zelf nooit gedaan. Helaas kwamen we hier veel te laat achter.

Dit abonnement is nu inmiddels beeindigd, maar:  hoe is deze ‘online aankoop’hier terecht gekomen. En: hoe gaat KPN deze onterecht kosten terugbetalen.

 

Graag zou ik dan ook aantoonbaar bewijs van KPN zien dat wij / iemand in ons gezin destijds dit product heeft aangevraagd én ontvangen wij deze kosten terug.

 

 

 

 

 

 

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 24 April 2024, 15:42

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Ik denk dat u bewijs aan moet leveren dat u het niet aangevraagd heeft. En dat kunt u niet.

Soms wil KPN nog wel eens 2 of 3 maanden crediteren. Maar verder zal KPN echt niet gaan.

De kans is aanwezig dat iemand op uw MijnKPN account is ingelogd. Dus misschien kunt u het wachtwoord wijzigen. En 2FA aanzetten. 

Ik wil 'm graag omdraaien: laat kpn bewijzen dat wij dit product hebben aangekocht. Zij zullen wellicht kunnen zien vanaf welk ip adres of device het product is aangeschaft. Dat zal ons vaste ip adres moeten zijn. (Al jaren niet gewijzigd)

Reputatie 7
Badge +24

Ik wil 'm graag omdraaien: laat kpn bewijzen dat wij dit product hebben aangekocht. Zij zullen wellicht kunnen zien vanaf welk ip adres of device het product is aangeschaft. Dat zal ons vaste ip adres moeten zijn.

Nee dat hoeft niet. Iemand zou op vakantie kunnen zijn en vanaf zijn vakantieadres Spotify toe kunnen voegen aan zijn abonnement. Dat is heel legitiem. Dus zo'n actie vanaf een vreemd ip adres zegt niets.

Reputatie 7
Badge +24

Hi @Sietske_Martijn, welkom hier. 

Wij kunnen zeker zien hoe dit is toegevoegd. Spotify kan in ieder geval niet zomaar aan worden gezet, hier moet een actie achter zitten. 

Mijn advies is om even met ons te bellen, dat kan een collega specifiek met je meekijken. Ons gratis nummer is 0800 0402. We zijn bereikbaar maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 18.00 uur. Zaterdag van 08.00 tot 17.00 uur.

Reageer