Spotify via abonnement maar staat op "free"

  • 22 November 2022
  • 11 reacties
  • 47 keer bekeken

Onlangs heb ik mijn abbo verlengt en hier ook spotify bijzitten.

Als ik via de MijnKPN-app kijk zie ik dat er ook bij staan.

Alleen via spotify zelf helaas niet. Daar zie ik staan dat ik de free versie heb. 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Reputatie 7

Hoi @Mieps1986, welkom bij ons op het forum. Is Spotify nieuw afgesloten bij de verlenging of had je het daarvoor al?

Als het nieuw is, kan het zijn dat je het nog moet activeren, zoals hier wordt beschreven: 

Lukt het daarmee?

Ik had voor het verlengen van mn abonnement al premium.

Ik zag het ook niet op mn laatste factuur staat.

Reputatie 7

Stond Spotify wel in de bevestiging die je kreeg na het doen van de verlenging? Als het daar niet in stond kan het zijn dat Spotify niet is meegenomen naar het nieuwe abonnement. In dat geval kan je het via MijnKPN activeren. 

Daar zit juist het probleem

Als ik op Spotify activeren druk, zie ik staan dat er geen spotify bij m'n abonnement zit.

 

Maar als ik bij mijn kpn ga kijken zie ik staan dat ik hem pas vanaf 3 december uit kan zetten. (Lijkt mij dat ik dan wel premium heb)

Reputatie 7

Dan lijkt het inderdaad wel aan te staan, achter de schermen. Kan je jouw forumprofiel volledig (postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contractant. het bewuste 06-nummer en de laatste 3 cijfers van de IBAN) invullen en een seintje geven? Dan kan ik met je meekijken.

Gedaan 🙃🙃

Reputatie 7

Dank je @Mieps1986, ik zie Spotify ook als actief staan bij het abonnement. Heb je de activatie die ik eerder noemde al kunnen proberen? In de reacties daarna zijn we daar niet op teruggekomen.

Als het nieuw is, kan het zijn dat je het nog moet activeren, zoals hier wordt beschreven: 

 

 

Heb ik geprobeerd, dan wordt er aangegeven dat er geen premium bij m'n abonnement besteld is.

Reputatie 7

Dat spreekt elkaar aardig tegen inderdaad. Zou je nog eens in MijnKPN kunnen kijken of Spotify als extra is aan te zetten? In tegenstelling tot vorige week zie ik het nu niet meer actief staan bij het abonnement. 

Deze zie ik er ook niet bijstaan. 

Reputatie 7

Dat is gek, daar zou het nu wel aan te zetten moeten staan. Waar kijk je precies in MijnKPN? Is dat bij de entertainment opties van het abonnement of bij de extra's? Spotify staat onder entertainment.