Beantwoord

Spotify volgens KPN al jaren niet meer in het abonnement

  • 24 January 2023
  • 10 reacties
  • 136 keer bekeken

Beste, vandaag ben ik gebeld geweest door een kpn callcenter of ik een mail had gehad dat Spotify niet meer in het abonnement zat en dat Kpn vergeten was dit te annuleren.

 

nu is het zo dat ik elke keer KPN klantenservices heb gebeld als mijn contract afliep, elke keer kreeg ik te horen dat dit erbij zat in mijn abonnement. Nu kreeg ik KPn aan de lijn en vroeg of ik de mail had gehad van Kpn ivm de berichtgeving van de opzegging van het spotify premium abonnement, en ik zei ja dat heb maar dat ik een bericht heb gestuurd, link die ik kon gebruiken van die mail om een commentaar op te geven, maar dat kon hij niet inzien want hij werkte voor een callcenter en ze moesten nog 20000 man afbellen om te vragen of ze de mail hadden gehad. Dan vertelde hij mij ook dat ik een schuld zou hebben van 570 bij KPN ivm Spotify maar dat kpn dit niet in rekening gaat brengen omdat het hun fout is.

 

ik zou volgens die persoon ook in 2018 eenzijdig het contract gewijzigd hebben.

 

dan bel ik later naar de klantenservice op 0800-0402 ( rond 15u) en vertelde dat ik een klacht had hierover en dat ze dit zou rapporteren en dat ik het niet eens was met de beslissing van KPN die spotify premium opzegt.

 

dan bel ik rond 18u naar de klantenservice, omdat ik meer dingen had uitgezocht, en kreeg weer een callcenter aan de lijn en er was geen klacht neergelegd en toen vertelde die man, een klacht indienen heeft geen zin, dus hoe die man reageerde vond ik respectloos, er wordt niet naar de klant geluisterd en toen zei meneer een klacht neer leggen heeft geen zin en dat ik het maar moest laten rusten en toen werd de verbinding door KPN verbroken.

 

dus KPN ik wil een klacht neerleggen, graag persoonlijk contact met me opnemen en niet iemand van een callcenter, maar echt iemand van KPN.

 

mvg,

marcel

icon

Beste antwoord door Marcel.geen kpn 31 January 2023, 14:37

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +24

KPN is volgens mij de laatste tijd bezig met "schoon schip" te maken wat betreft Spotify. Ik heb het in andere topics ook gelezen.

Het blijkt zo te zijn dat er in het verleden soms gratis Spotify bij abonnementen gegeven is terwijl dat niet bij die abonnementen hoorde. Dat is KPN nu allemaal aan het stopzetten. Daar bezwaar tegen maken heeft denk ik geen zin.

Maar het kan hier:

https://www.kpn.com/algemeen/klacht.htm

Gratis Spotify hoorde bij Alles-in-1 Standaard en Alles-in-1 Premium. Bij alle andere abonnementen hoorde het niet gratis bij. Bij een verlenging hoorde het te vervallen.

Een verlenging is namelijk gewoon het afsluiten van een nieuw abonnement met nieuwe voorwaarden. Als dat nieuwe abonnement geen Alles-in-1 Standaard of Alles-in-1 Premium hete, dan hoorde daar dus geen gratis Spotify meer bij.

Dag Nick 83,

 

had de link al idd gevonden en wilde via de klantenservice een klacht indienen maar dat wilde ze niet doen, dus daarmee dat ik wil dat KPN contact met me opneem, want zoals ik behandelt ben door de callcenters van KPN verdient geen schoonheidsprijsje en was respectloos.

 

mvg,

marcel

Reputatie 7
Badge +24

Heeft u nu dus een klacht ingediend? Want anders gaat KPN u nooit bellen denk ik. Zomaar naar aanleiding van een post hier op het forum. Dat kunt u wel vergeten.

Dag Nick83, ik heb gisteren 2x met de klantendienst gebeld en die wilde de klacht niet noteren en ook niet melden aan KPN, je loopt dus gewoon tegen een muur aan en wordt respectloos behandeld.

Reputatie 7
Badge +24

Klacht indienen kan via de website, via de link die ik u gegeven heb.

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Marcel.geen kpn. Heb je al een klacht ingediend? Zo niet, zou je dan toch eerst mij nog een kans willen geven?

Ik wil je graag helpen dit op te lossen. Daarvoor hoef je alleen je profiel in te vullen. Dan kan ik voor je aan het werk. 

Ik hoor het hier graag van je. 🙂

Dag Bram, ik heb afgelopen woensdag een klacht ingediend.

mail kpn:

We nemen binnen 5 werkdagen telefonisch contact op. 

 

Met vriendelijke groet,
Team KPN

Reputatie 7
Badge +17

@Marcel.geen kpn dan wacht ik die even af. Mocht je toch geen reactie ontvangen, laat het hier weten. Als je dan ook een ingevuld profiel achterlaat dan kan ik gelijk voor je aan het werk. 

Dag Bram, gisteren heeft KPN contact met me opgenomen en we hebben alles even nagekeken en uitgezocht.

 

er is een oplossing gevonden en hoe dat de klantenservice van KPN de zaken heeft opgepakt wordt ook intern verder bekeken.

 

voor mij kan de topic gesloten worden.

 

mvg,

marcel

Dag Nick83, bedankt om de link door te sturen.

 

mvg,

marcel