Beantwoord

Storing Netflix app, wordt dan afgesloten

  • 23 February 2023
  • 4 reacties
  • 1866 keer bekeken

De laatste tijd is het vrijwel niet mogelijk om de Netflix app te gebruiken. Regelmatig krijg ik d melding dat er een storing in de app is en dan wordt de app afgesloten. Ik heb de TV ontvanger al diverse keren een herstart en een reset gegeven. Tot nu toe weinig succes.

Herstart via het menu of een reset door de ontvanger uit te zetten en de stekker eruit te halen heeft weinig effect. Wat kan ik nog doen? 

icon

Beste antwoord door Sanne van KPN 26 February 2023, 17:56

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Dennis 74 en welkom op het forum! Dat is niet prettig als je Netflix aan het kijken bent. Beide handelingen die je omschrijft zijn herstarts (ook de stroom eraf halen) dus ik ben benieuwd of een frisse start hier gaat helpen. Wil je die nog proberen? 

 

Hallo Sanne, 

 

Ook dat heb ik geprobeerd, maar het blijft een drama. Gisteren bijvoorbeeld kon ik de app starten, maar zodra ik een aflevering van mijn serie startte had ik wel geluid maar geen beeld. 

Dit kan toch niet de bedoeling zijn? Ik betaal genoeg iedere maand, dus mag wel iets verwachtten 

Reputatie 7
Badge +17

Gaat het wel kort beter na de frisse start, of maakt dit helemaal geen verschil? Ook ben ik benieuwd welk model tv-ontvanger je hebt en hoe deze aangesloten is. Loopt er een internetkabel rechtstreeks van de ontvanger naar je modem, of zit hier nog andere apparatuur tussen? 

Reputatie 7
Badge +20

@Dennis 74 

Welke KPN tv ontvanger heb je?