Vraag

Tv-ontvanger wordt erg warm

  • 11 August 2023
  • 9 reacties
  • 135 keer bekeken

goedemiddag,

ons tv ontvanger kastje wordt erg warm dit waneer we stream diensten gebruik , netflix , videoland etc

het beeld valt weg na 3 - 4 minuten afkoelen werkt het weer even

 

het gaat om de arcadyan HMB2260 V2 

de omruil tool bied ons geen mogelijkheid om te ruilen

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +12

De omruiltool biedt u niks nieuws aan omdat we deze kastjes nog ondersteunen. Het lijkt er op dat uw kastje gewoon defect is en dan kunt u beter contact opnemen met 0800-0402

Gewoon geen ‘hete’ films meer kijken @FrankBoeve 😎🤣

Reputatie 7

Hoi @FrankBoeve, de omruiltool zal je daarbij inderdaad niet helpen. Die is bedoeld om verouderde tv-ontvangers te vervangen en jouw ontvanger is niet verouderd. Dat die erg warm wordt is niet goed natuurlijk, dat hoort niet. Heb je ons inmiddels kunnen bellen zoals Ik_Combineer voorstelde? Dat is de snelste weg om met ons in contact te komen.

Het is ook belangrijk dat de tv-ontvanger niet opgesloten staat in een kastje, er moet ruimte omheen zijn zodat de ontvanger kan koelen. Heb je de ontvanger wel vrij staan?

goedemiddag reeds cotact gehad met kpn 

dit kastje staat al jaren op de zelfde plek 

en heeft altijd prima werk gedaan

 

er is een omwissel actie in gang gezet als het goed is door kpn

heb daar echter nog niks van vernomen

 

 

Reputatie 7

Dat het altijd gewerkt heeft zegt niet alles, als de ontvanger daar krap staat kan het gebrek aan ademruimte op den duur teveel geworden zijn voor de ontvanger. Maar zonder te weten waar het precies staat is dat lastig te beoordelen zoals je je kunt voorstellen.

Wanneer is de nieuwe tv-ontvanger precies gestuurd? Bij een omruil ligt de vervangende ontvanger over het algemeen de volgende werkdag klaar bij een servicepunt bij jou in de buurt. Je krijgt dan een sms als deze klaarligt en moet de oude ontvanger daar ook direct inleven. Heb je die sms niet gehad?

nee geen sms gehad kastje 2 vertoont nu de zelfde kwaal en deze staat helemaal vrij 😇 dus vindt jullie wel lief maar heb liever een eerlijk verhaal altijd goed gedaan zonder verandering door ons 

 

de kpn kastjes kunnen niet tegen het gebruik van de stream diensten bij gewoon tv kijken gaat het goed

dit kunnen we wel melden gezien het grote aantal meldingen op dit forum met het zelfde verhaal

of dit ouderdom is of de laatste software kan me met alle respect niks schelen

ik ben een klant voor kpn en een trouwe klant

maar wil geen gezeik of brand

 

na 2-3 minuten streamen ze worden bijna zo warm dat je de vingers eraan brand 

het is maar goed dat de kastjes dan uit gaan

want lijkt me brand gevaarlijk zoals het nu is 

is kpn hier zich wel van bewust ?

 

bij een wissel actie is het voor de andere mensen opgelost

ik wil dit dan ook  2 stuks graag 

Reputatie 7
Badge +24

Als u het abonnement om laat zetten naar de nieuwste abonnementsvorm krijgt u 2 nieuwe kastjes van een ander type. Misschien bent u ook nog wel iets goedkoper uit.

Reputatie 7
Badge +21

En die kastjes zijn speciaal voor streamen @FrankBoeve 
TV+ heet dat.

Het beste kun je hierover even bellen met het gratis nummer van KPN 0800 0402

Bereikbaar op: ma-vr tussen 08:00 - 18:00, za. 08:00 - 17:00.

Zon- en feestdagen gesloten

Reputatie 7

Dat de tweede ontvanger het ook begint te doen is helemaal typisch @FrankBoeve. De ontvangers hebben daar geen probleem mee zoals je suggereert, dus dit is iets anders. Dat je er meer meldingen over ziet zegt weinig, mensen komen hier immers alleen als iets niet goed gaat. De meerderheid die geen problemen heeft hoor je niet. Dat neemt niet weg natuurlijk dat de er iets voor jou gedaan moet worden. Het overstappen naar de nieuwe abonnementsvorm wat Nick en Huistijger voorstellen is een optie om beide ontvangers door een nieuwer type te laten vervangen. 

Als je het huidige type wilt houden kunnen we die ook vervangen, een voor een. De snelste weg daarvoor is telefonisch. Doordat er geen gegevens op jouw profiel staan kan ik daar verder niets over zien.