Beantwoord

Viaplay activeren lukt niet

  • 18 April 2024
  • 5 reacties
  • 51 keer bekeken

Hallo,

Ik ben nu al een half uur bezig met Viaplay activeren. En als ik het doe op die manier die aangegeven staat blijft hij aangeven dat hij de service ID 1 en 2 wilt. Alles geprobeerd maar kom er niet langs zonder die in te vullen. Ook niet via de mail en ook niet via KPN.nl viaplayactiveren.

Kan iemand mij hiermee helpen? 

icon

Beste antwoord door Denise van KPN 22 April 2024, 10:20

Bekijk origineel

5 reacties

Hoie probeer je ViaPlay te activeren @Janavv , rechtstreeks via de ViaPlay-app of via KPN?

 

@N.N. via kpn zelf, de link die in de mail staat. En gewoon via internet. Heb de mobiele data uitstaan en zit alleen op de wifi maar hij blijft vragen om die service id's

 

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @Janavv, leuk dat je hebt gekozen voor Viaplay bij KPN! Hieronder instructies voor het activeren van Viaplay:

Viaplay activeren

Om Viaplay te kijken moet je na het bestellen Viaplay eerst activeren bij KPN. Hierover ontvang je een e-mail. Ook als je al Viaplay had bij KPN en nu weer gaat gebruiken, moet je Viaplay opnieuw activeren.

Let op: activeren en beheren kan alleen vanaf je thuisverbinding! Zet ook je VPN uit.

Tip: het activeren van Viaplay doe je het beste op je pc, laptop of mac.

  • Ga naar kpn.com/viaplayactiveren
  • Log in met je KPN account (of maak er eerst een aan)
  • Vervolgens staat er in het blauw in het klein 'activeren'
  • Ga door naar de Viaplay website en maak een Viaplay account aan
  • Nu ben je ingelogd en kan je beginnen met kijken

 

Het is belangrijk dat je via de link in onze e-mail door gaat naar de Viaplay website. Zo word je als klant van KPN herkend en hoef je geen service ID's (1 of 2) in te vullen. Lukt het niet? Controleer dan of je verbonden bent met je eigen KPN internetverbinding. Wis cookies en de geschiedenis van je browser, probeer een andere internetbrowser of probeer het later opnieuw.

Nog geen KPN account? Maak dan een KPN account aan om in te loggen bij MijnKPN.

Hoi @Janavv, leuk dat je hebt gekozen voor Viaplay bij KPN! Hieronder instructies voor het activeren van Viaplay:

Viaplay activeren

Om Viaplay te kijken moet je na het bestellen Viaplay eerst activeren bij KPN. Hierover ontvang je een e-mail. Ook als je al Viaplay had bij KPN en nu weer gaat gebruiken, moet je Viaplay opnieuw activeren.

Let op: activeren en beheren kan alleen vanaf je thuisverbinding! Zet ook je VPN uit.

Tip: het activeren van Viaplay doe je het beste op je pc, laptop of mac.

  • Ga naar kpn.com/viaplayactiveren
  • Log in met je KPN account (of maak er eerst een aan)
  • Vervolgens staat er in het blauw in het klein 'activeren'
  • Ga door naar de Viaplay website en maak een Viaplay account aan
  • Nu ben je ingelogd en kan je beginnen met kijken

 

Het is belangrijk dat je via de link in onze e-mail door gaat naar de Viaplay website. Zo word je als klant van KPN herkend en hoef je geen service ID's (1 of 2) in te vullen. Lukt het niet? Controleer dan of je verbonden bent met je eigen KPN internetverbinding. Wis cookies en de geschiedenis van je browser, probeer een andere internetbrowser of probeer het later opnieuw.

Nog geen KPN account? Maak dan een KPN account aan om in te loggen bij MijnKPN.

Dat heb ik allemaal gedaan. 

Lees reacties erbij. 

Reputatie 7
Badge +17

Ergens gaat het dan toch mis. Want als je deze stappen volgt, zou er niet gevraagd moeten worden naar de Service ID's.

Heb je toevallig Viaplay via de tv-ontvanger geactiveerd? Zo ja, dan kan het zijn dat de wijziging niet goed is doorgekomen door de storing van afgelopen weekend. Ik raad je aan even in MijnKPN te kijken of Viaplay er wel tussenstaat. Is dit niet het geval, vraag deze dan opnieuw aan en doorloop opnieuw de bovenstaande stappen.

Reageer