Beantwoord

Viaplay installeren lukt niet

  • 24 September 2023
  • 12 reacties
  • 159 keer bekeken

Ik wil viaplay installeren op mijn tv. Dit abonnement is afgesloten buiten kpn om. Hoe kan ik dit alsnog installeren?

icon

Beste antwoord door joop2011 26 September 2023, 08:54

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

Hallo @Jakra Heb je de Viaplay app wel op je smart tv staan, maar lukt het activeren niet?

Of heb je de app nog niet op je smart-tv staan?

 

Hoi Jan d.

De viaplay app staat niet op mijn smart tv. 

Hoi Jan d.

De viaplay app staat niet op mijn smart tv. 

Dan alsnog installeren lijkt me @Jakra 

Reputatie 7
Badge +20

@Jakra 

Hoe oud is de smart tv?

Anders kan je het doen met behulp van een Chromecast, zie o.a. hier. 

 

Of als je de nieuwste Sagacom DIW7022 (KPN tv+ box) hebt, kan je de ViaPlay app daar op zetten en je gebruikersnaam en wachtwoord ingeven.

 

Hoe en waar heb je ViaPlay afgesloten? 

Hoi Joop, mijn tv is weliswaar 12 jaar oud maar heb tot voor kort viaplay gewoon kunnen kijken

 Sinds ik een ander modem en tv kastje van kpn heb, wat na veel gedonder eindelijk funcioneerd, is de viaplayapp niet te vinden. Ik heb een abonnement op viaplay buiten kpn om afgesloten. 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi Joop, mijn tv is weliswaar 12 jaar oud maar heb tot voor kort viaplay gewoon kunnen kijken

 Sinds ik een ander modem en tv kastje van kpn heb, wat na veel gedonder eindelijk funcioneerd, is de viaplayapp niet te vinden. Ik heb een abonnement op viaplay buiten kpn om afgesloten. 

 

Dat is heel erg vreemd, want de KPN tv decoder en de app's op de tv staan los van elkaar.

Met de source knop of home knop met de ab van de tv moet je de app's op de Smart tv kunnen zien.

 

Heb je de nieuwe Sagacom DIW7022 (KPN tv+ box)?

Zo ja, dan kan je ook daar de ViaPlay app op zetten en met je gebruikersnaam en wachtwoord activeren.

Dank voor jouw antwoord Joop. Ik ben vanavond pas weer thuis en zal het dan gelijk proberen. Je hoort nog van mij. 

Hoi Joop, ik heb wel een experiabox en een Arris tv kastje. Kan nergens een link naar viaplay vinden.

Groet, Jan 

Reputatie 7
Badge +20

Experiabox is niet belangrijk, dat is de KPN router / modem.

 

Welke KPN tv ontvanger heb je?

Arris 2952

Arris 5202

(ik weet of de app van ViaPlay hierop zit)

 

Maar wel op de Smart tv of via Chromecast.

Bij mij staat de Arris 5202. 

Reputatie 7
Badge +20

Als ik het goed heb, staat de ViaPlay app niet op de Arris KPN tv decoders.

 

Het is of via de Smart tv, Chromecast of de nieuwste KPN tv+ decoder Sagacom DIW7022

 

Om de DIW7022 te krijgen, moet je je abonnement omzetten naar KPN tv+

Je huidige abonnement moet dan wel meer dan 1 jaar oud zijn.

Je kan gratis 0800-0402 bellen om dit te regelen. 

Dank je wel Joop. Ik ga er mee aan de slag.Â