Beantwoord

Viaplay loopt steeds vast

  • 18 April 2024
  • 12 reacties
  • 65 keer bekeken

De nieuwe prijs is niet zo het probleem maar wel dat ik tijdens eenF1 race de router tig keer opnieuw moet

op starten omdat het beeld van Viaplay continu vastloopt wel , dit is zeer zeker geen aanrader om je op Viaplay te abonneren, Viaplay doe er wat aan los het op zijn jullie verplicht aan jullie kijkers.

rob Backer

 

Admin: eigen topic voor bericht aangemaakt

icon

Beste antwoord door Vastlopen beeld 22 April 2024, 10:38

Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Jullie??

Het is een klanten helpt klanten forum.

Een moderator kijkt ook mee en reageert ook indien nodig. 

 

En KPN is niets meer of minder dan een tussenpersoon voor de facturatie.

ViaPlay bepaalt wat wel en niet kan / mag en hoe ze het erop zetten. (heeft KPN helaas geen invloed op).

 

Je hebt tegenwoordig bij ViaPlay F1TVPro erbij.

Probeer die eens.

Zie ook hier. 

 

--------------------------------   

Wat is F1 TV Pro en hoe kan ik het kijken?

De Formule 1 kijk je live met de F1 TV Pro app. Met F1 TV Pro luister je bijvoorbeeld ook naar teamradio's en kijk je mee vanuit de raceauto's. Zo kan je F1 TV Pro gebruiken:

  • Ga naar f1.com/viaplay
  • Maak een nieuw F1-account aan of log in met je bestaande F1-account
  • Volg de stappen en koppel je Viaplay-account aan je F1-account
  • Download de F1 TV Pro app voor iOS of Android
  • -------------------------  

Wij hebben hetzelfde probleem slecht beeld en loopt continu vast, alle aansluitingen nagelopen die zitten zoals ze moeten zitten. Dit probleem is sinds het begin van het nieuwe F1 seizoen opgetreden, het ligt niet aan mijn tv, mijn dochter heeft hetzelfde probleem en mijn kennissen die Viaplay hebben ook, dus dan lijkt het mij duidelijk dat het probleem bij Viaplay ligt!!! Doe er wat aan want dit gaat jullie veel klanten kosten!

Reputatie 7
Badge +20

@Vastlopen beeld 

Jij bent toch de starten van deze topic?

Ik begrijp hierdoor jouw opmerking niet.

En ik heb daar een oplossing voorgesteld, zie boven.

Geprobeerd helpt ook niet

Reputatie 7
Badge +20

Hoe kijk je ViaPlay? (of eventueel F1 TV pro (mijn voorkeur))

  1. Smart tv app
  2. KPN tv decoder
  3. Chromecast
  4. Mobiel of tablet
  5. Laptop of Desktop
  6. etc.

Via kpn tv decoder

Reputatie 7
Badge +20

Via kpn tv decoder

 

Welke KPN tv decoder heeft u?

 

En kijk je dan via de app van Viaplay of via de app van F1 TV Pro?

Experia box V10. Via de app op de tv

Reputatie 7
Badge +20

Experia box V10. Via de app op de tv

 

Ik niet snappe.

U zegt via KPN tv decoder, dan ga ik ervan uit dat je via de KPN tv ontvanger kijkt.

 

Maar u kijkt via de app op uw Smart tv begrijp ik.

Het beste is om de Smart tv met een UTP kabel te verbinden.

 

Maar probeer volgende keer via de app van F1 TV pro, als deze op uw Smart tv zit natuurlijk.

F1 TV pro zit meestal op een Smart tv met Android, maar ook dan niet altijd. 

 

Toen ik nog keek via de app op de LG tv, had ik ook veel problemen met ViaPlay (verleden jaar)

Dank u wel ga dit proberen, ik heb inderdaad ook een LG tv

Reputatie 7
Badge +20

Dank u wel ga dit proberen, ik heb inderdaad ook een LG tv

 

Dan heb ik slecht nieuws voor u, op de LG tv kan je de app van F1 TV pro er helaas niet opzetten.

Daarom had ik verleden jaar nog ViaPlay.

 

Ik heb de nieuwste KPN tv ontvanger Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box) sinds eind april 2023 en daar heb ik de app's allemaal opzitten. (ook F1 TV Pro app)

Deze box krijg je standaard als je het nieuwe KPN abonnement KPN tv+ afneemt.

Vaak ben je dan ook nog eens goedkoper uit.

 

Persoonlijk kan ik hem (Sagemcom DIW7022) aanbevelen, maar zoals je op het forum kunt lezen zijn er ook mensen met problemen (al nemen die af na de vele updates en er gaan nog enkele of vele updates volgen)

Ik heb na een tip van een klant de surroundgeluid naar stereo omgezet en nu geen vastlopers meer

Reageer