Beantwoord

Viaplay registratie. Hoe werkt dit? Ik kom er niet uit.

  • 3 March 2023
  • 5 reacties
  • 65 keer bekeken

Knettergek word ik hier van.
3 uur geleden via de tv het abo voor Viaplay aangezet. Mail ontvangen, geactiveerd via de link in de mail. Vervolgens log ik in op de app, want de F1 vrije trainingen worden niet op het kanaal uitgezonden, maar via de app krijg ik steeds het bericht dat ik geen abo heb. 
Ga ik in de app of via de website op de pc, naar de site van via play en probeer ik mij daar te registeren als KPN kijken, moet ik een service ID 1en2 hebben. En geen idee wat dat is. 
Bellen met de klantenservice van KPN lukt niet want eindeloze wachttijden. 

Heeft iemand een idee hoe ik dit moet oplossen?

icon

Beste antwoord door joop2011 4 March 2023, 15:23

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Hoi @Ruth78  . Welkom op het forum.

Op deze pagina kun je een hoop lezen over viaplay:

 https://www.kpn.com/televisie/pakketten/viaplay.htm

 

Wat je vraag betreft is er een ander topic wat je misschien nuttig vindt:

 

De app is in beheer bij viaplay zelf en als daar dingen niet goed gaan kun je het beste contact zoeken met hun helpdesk:

https://help.viaplay.com/nl/

Hoi Ruth,

Ik had hetzelfde probleem, ik had gisterochtend ook via KPN Viaplay toegevoegd. Maar gisteravond werkte het ook niet, vandaar dat ik op dit forum terecht ben gekomen. Ik had vanochtend gelijk direct om 8 uur de klantenservice gebeld. Wat blijkt; mijn Viaplay abonnement wordt door KPN pas geactiveerd vanaf 10 maart (?!).  Helaas kon de klantenservice niks wijzigingen, en moet ik 11 maart opnieuw bellen om mijn Viaplay abonement via KPN te annuleren. 

 

Groeten en succes,

Oh lekker dan. En tot die tijd kan je er geen gebruik van maken? Ik hoop dat de tv zender het vanmiddag wel doet. Dan kan ik nog wel even wachten als de app het niet doet. 

Reputatie 7
Badge +28

@Ruth78 

Ik adviseer je om nu meteen te bellen met 0800-0402. Het is nu nog rustig in de lijn en dan weet je meteen waar je aan toe bent. 

Reputatie 7
Badge +20

Log eerst in op MIJNKPN.

Daarna een nieuw tabblad en daar ga je naar ViaPlay activeren.