Vraag

Viaplay registratie kan niet worden voltooid

  • 3 April 2024
  • 16 reacties
  • 97 keer bekeken

Via de ontvangen mail, Viaplay geactiveerd. We krijgen de melding dat deze geactiveerd is. Maar dan de koppeling in viaplay maken is niet iets wat lukt. We moeten het KPN service ID 1 en 2 invullen. Maar kan deze nergens vinden. Is er iemand die ons verder kan helpen


16 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Je moet het doen via de KPN activatie link.

Via dit scherm van ViaPlay gaat het niet lukken.

Zie ook hier.

Reputatie 1

In de link van de browser vind je key1=  en key2=  Wat er achter de = tekens staat moet je kopiëren en plakken in de vakken met ID 1 en ID 2. Dan gaat het lukken. Succes.

@joop2011 , we hebben het via de link geprobeerd. Dan krijg ik de melding dat het viaplay account actief is.

Als we dan vervolgens naar Viaplay gaan, dan helaas geen mogelijkheid om te kijken omdat er geen actief account is.

Vandaar dat ik dacht dat we dan op de site van Viaplay de provider moest selecteren, maar dan helaas de melding van KPN Service ID1 en ID 2 @LouisvN , helaas zie ik geen key1= en key2=.

Of ik kijk misschien verkeerd. Ik wil het toch wel graag werkend hebben. 

Reputatie 1

Wanneer achter viaplay.kpn.com op de url klikt, vind je daar key1=   en key2=

Het kan ook zijn dat nadat op de button Activeren is geklikt, de keys in de url link te vinden zijn.

ik kan het niet meer reproduceren. Sorry.

 

@LouisvN , dank voor je terugkoppeling. Ik heb het geprobeerd, maar helaas niks zichtbaar. Net ook ruim een kwartier met de technische dienst aan de telefoon gezeten. Helaas voor nu nog geen resultaat. We gaan er morgen over terug gebeld worden. De medewerker die ik aan de telefoon had, wist helaas ook niet wat ik daar in moest vullen

Reputatie 1


Ik heb toch iets teruggevonden. In de url van viaplay.com/signup/login? staan de key1 en key2.

@LouisvN , krijg echt niks zichtbaar. Ik hoop morgen een oplossing als we teruggebeld worden.
Dank voor het meedenken in een mogelijke oplossing. Maar voor nu komen wij niet verder.

Reputatie 7
Badge +20

@SiemMats

Weet je welk mail adres je als gebruikersnaam hebt gebruikt?

Ga dan naar de site van ViaPlay en ga naar wachtwoord vergeten. 

 

Die 2 ID nummers werken niet, want die krijg je niet van KPN.

Bij KPN gaat activeren via de site van KPN.

Ik vind het wel leuk dat we sinds vandaag via kanaal 19 naar F1 kunnen kijken, vanochtend rechtstreeks de vrije training. “gratis en voor nop”😎

Reputatie 7
Badge +20

Ik vind het wel leuk dat we sinds vandaag via kanaal 19 naar F1 kunnen kijken, vanochtend rechtstreeks de vrije training. “gratis en voor nop”😎

 

Als ik het goed heb, wordt de race met 6 uur vertraging uitgezonden.

 

En ik las dat KPN overweegt om dit kanaal ook in de hoogste stream van 14,2 Mb/s uit te gaan zenden. 

Zie hier. 

 

Zelf kijk ik via F1 TV Pro, daar heb ik een abonnement op (dus niet op ViaPlay).😉

Als ik het goed heb, wordt de race met 6 uur vertraging uitgezonden.

Geen probleem voor mij @joop2011 , ik ben bijna 73 en bij mij gaat ook alles trager, dan ben ik toch nog mooi op tijd voor de race 😎

Reputatie 7
Badge +20

Als ik het goed heb, wordt de race met 6 uur vertraging uitgezonden.

Geen probleem voor mij @joop2011 , ik ben bijna 73 en bij mij gaat ook alles trager, dan ben ik toch nog mooi op tijd voor de race 😎

 

Ik ben 70.😉

@joop2011, ik weet het mailadres, heb wachtwoord vergeten gedaan! Maar helaas ook zonder succes.
KPN kan ons helaas niet verder helpen. Nu kijken of het viaplay klantenservice lukt.

Reputatie 7
Badge +30

Ha @SiemMats, wat jammer om te lezen dat het zoveel moeite kost! Ben je er met de klantenservice van Viaplay inmiddels uitgekomen? Alles over Viaplay bij KPN lees je hier: 

 

@Marcia van KPN helaas hebben we geen contact kunnen leggen met de klantenservice van Viaplay. Het was een lange wachtrij.

Heb nu de service bij KPN gestopt en rechtstreeks via Viaplay geactiveerd. Wat ik het meest jammere vind is dat we dus dubbele kosten gehad hebben voor een service waar we vanuit KPN nooit gebruik van hebben kunnen maken.

Reputatie 7
Badge +30

Zonde inderdaad :-(. Ik vergoed een maand abonnementskosten!

Reageer