Vraag

Videoland zonder mijn toestemming stopgezet

  • 20 September 2023
  • 1 reactie
  • 27 keer bekeken

Reputatie 1
Badge

Op het ogenblik heb ik een videolandabonnement via kpn. Het betreft een aktieabonnement 6 maanden van 9.99 voor 4.99. Vandaag kreeg ik echter een mail van videoland dat mijn abonnement was stopgezet via mijn aanbieder. Echter heb ik dat nooit gedaan en ik kan via videoland niks meer achterhalen ook mijn betalingen niet. Als ik ingelogd ben kan ik alleen maar uit 3 abonnementen kiezen voordat ik ook maar iets kan doen. In mijn kpn staat het abonnement nog gewoon.

Ik begrijp hier dus niets van

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19

Hoi @kees1970, ik snap je verwarring! Goed dat je je vraag voorlegt. Het is vrij druk op het forum op het moment, waardoor we niet eerder bij je topic zijn aangekomen. Ben je intussen verder gekomen?

Ik vermoed dat je een abonnement rechtstreeks via Videoland hebt of had. Je kunt een abonnement direct via Videoland nemen, je kunt 'm ook bij je KPN abonnement aanzetten. Ik lees dat jij Videoland bij jouw abonnement aan hebt staan. Heb je Videoland al via KPN geactiveerd? Je leest hier precies hoe je Videoland kunt activeren. Zo kun je er ook voor zorgen dat wij een bestaand Videoland abonnement overnemen, zodat je geen dubbele abonnementen hebt.

Ik ben benieuwd of je met de informatie in het voorgaande Videoland artikel verder komt.