Beantwoord

Voetbal Viaplay: last van haperend beeld

  • 6 November 2022
  • 2 reacties
  • 741 keer bekeken

Ik kijk voetbal door Viaplay. Beeld is vaak haperig en gaat van heel goed beeld naar heel slecht beeld. Is er wat dat ik hier kan doen?

 

jim

icon

Beste antwoord door Alexandra van KPN 10 November 2022, 15:54

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hoi @jimmybohorn, we denken hier op het forum graag met je mee! Haperig beeld als je voetbal aan het kijken bent is niet fijn natuurlijk. 

Ik lees dat je dit opmerkt als je Viaplay gebruikt. Hoe gaat het als je andere sporten of bijvoorbeeld een film kijkt via Viaplay? Haperen die ook of gebeurt dit alleen als je voetbal kijkt?

Ik raad je ook aan om andere streamingsdiensten te testen, denk bijvoorbeeld aan YouTube. Als je daar filmpjes kijkt, haperen deze ook of werkt dat goed? Als deze ook haperen, dan zit het 'm in je verbinding. Onze servicetool kan je dan helpen om jouw verbinding te controleren.

Stel dat je het haperen alleen met Viaplay hebt, dan raad ik je aan om contact met Viaplay op te nemen. Zij zorgen zelf voor het aanbod in hun app en kunnen je verder helpen met de kwaliteit. Viaplay heeft op hun website een uitgebreide collectie aan hulpartikelen. Onderaan die pagina kun je ook contact met ze opnemen.

Beste Alexandra, dank voor tips. Heb alles probert en helpt niet. Heb nu opgezegd dus wat dat betreft opgelost. 
nogmaals dank, Jimmy