Beantwoord

Waarom kan ik de VTM GO app niet gebruiken?

  • 17 March 2023
  • 7 reacties
  • 5343 keer bekeken

Hallo wie kan mij uitleggen waarom ik de app Vtm Go niet kan vinden/downloaden en mijn ouders wel? Daar stond hij wel tussen en hun konden hem zo downloaden…

Doe ik iets verkeerd of hoe kan dit🙊

Groetjes Joyce

icon

Beste antwoord door J.D.P 17 March 2023, 12:15

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 6
Badge +6

Buiten België is Vtmgo niet te downloaden via Playstore. 

Vtmgo is wel te bekijken via de website van vtm 

Het is wel mogelijk om Vtmgo app op Android-TV te  installeren via Aptoide Tv 

Ik heb VTMgo  ook om darts te kijken

Mijn moeder heeft de app ook gewoon gedownload omdat hij ertussen stond daarom snap ik het niet en gewoon via kpn kastje

 

Reputatie 1

goedemiddag, dat is bij mijn ook, in de huiskamer stond vtm go er ook bij, en op mijn slaapkamer niet,rara

iemand al een oplossing? want waar haal ik dat aptoide?

Reputatie 7
Badge +20

Mijn moeder heeft de app ook gewoon gedownload omdat hij ertussen stond daarom snap ik het niet en gewoon via kpn kastje

 

 

Heeft jouw moeder toevallig de DIW7022?

Dat is een Android mediabox van KPN, ze noemen hem TV+box en die werkt op Android. 

Je kan deze bij KPN bestellen, moet je wel je abonnement aanpassen naar KPN tv+.😉

Nee ik had 2 tv ontvangers bij mijn abbonement en 1 daarvan heeft mijn moeder nu in gebruik die had nog een oud kpn kastje

Nee ik had 2 tv ontvangers bij mijn abbonement en 1 daarvan heeft mijn moeder nu in gebruik die had nog een oud kpn kastje

Hallo @Joycewes wat is oud, als het een Motorola is, kan ze deze gratis omruilen.

Officieel is het niet toegestaan bruikleenapparatuur van KPN bij anderen te gebruiken.

 

Reputatie 6
Badge +6

Mijn moeder heeft de app ook gewoon gedownload omdat hij ertussen stond daarom snap ik het niet en gewoon via kpn kastje

 

Klopt, je hebt gelijk het schijnt op sommige toestellen te kunnen dat het mogelijk is vtmgo te installeren via Playstore.

Via deze weg zou je het op je Android-TV of DiW7022 kastje kunnen installeren.

Android-TV > Playstore > Zeus Tv Browser > Google > ICTfix.net
Open rechtsboven 3 streepjes menu > APK For Android TV Or Android TV Box.
Scrol naar beneden tot "Download Aptoide Tv for Android TV & Android TV Box"
Klik onder  op Download ( blauwe letters)
Terug  naar Zeus startscherm  in het linker kolom klik op Downloads > AptoideTv > installeren > Toch installeren > Gereed.
Bron accepteren (TV toestemming geven)
AptoideTv wordt opgeslagen zoals Playstore apps opslaan.
Aptoide Tv openen >zoekvak > Vtmgo > installeren