Vraag

Youtube app op tv ontvanger loopt regelmatig vast

  • 12 April 2021
  • 30 reacties
  • 1827 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

30 reacties

Dag Marcia, dank voor je bericht. Ik werk zoals aangegeven met chromecast voor het werken met youtube en andere media. Omdat ik zelf over redelijke technische bagage beschik krijg ik de tv ontvangers ook wel weer aan het werken door updates en frisse start op de ontvangers te draaien. Alleen zou dit of een geautomatiseerd proces moeten zijn of gebruikers hier proactief over geïnformeerd moeten worden met duidelijke instructies want dit is voor veel, zekere oudere, gebruikers allemaal een brug te ver. Je suggestie voor TV+ is dan weer typisch zo'n reactie. Er worden alternatieven genoemd op het moment dat de mondige gebruiker begint te zeuren over de (matige of) slechte werking van hetgeen ze hebben. Dan komen jullie met alternatieven, terwijl jullie deze veel meer proactief naar de gebruikers zouden moeten brengen.

Wat goed om dit te lezen! Ik geef de complimenten door :-).

Marcia, een nog beter antwoord zou zijn de front- en backoffice hiermee te informeren zodat de legio klanten die dit probleem een jaar later nog steeds hebben worden opogezadeld met weer eenzelfde aantal niet werkenede oplossingen. 
Ik heb dat probleem dus ook met de arris 2952 en ga morgen duis ook een klacht indienen.
EEN HELE SLECHTE KLANTBEDIENING VAN KPN.
Grote dank aan AaWee
Wim

Reputatie 7
Badge +30

@Wullum natuurlijk geven we dit soort feedback ook intern door bij de juiste collega's. Mocht jij ook via het forum geholpen willen worden, maak gerust een eigen topic aan. We helpen graag. 

Goed van jou en was dus overbodige vraag.
Ondanks goed ervaring met frontoffice KPN is er best nog wel eens een opmerking.
Vanmorgen weer gebeld met mijn voornoemde klacht, maar daar konden ze zelf niet vedre mee.
Geadviseerd werd om ook maar een klacht in te dienen net als AaWee.
Dat heb ik gedaan maar het is wél een beetje een geval van "PAARSE KROKODIL".
Vind je niet. 
Ik heb dus zojuist een formele klacht ingediend. Net als AaWee.

 

Reputatie 7
Badge +13

Jammer dat het zover heeft moet komen dan @Wullum maar ik begrijp dat volkomen. Mocht je nog hulp nodig hebben van ons laat het dan weten!