Beantwoord

ad.doubleclick.net weigert pagina's

  • 14 October 2021
  • 34 reacties
  • 3858 keer bekeken


Toon eerste bericht

34 reacties

Reputatie 1

@Babylonia 

Maakt het wat uit of hij er nog naar omkijkt, kwam het tegen.

De volgende die het probleem heeft zal dit ook lezen en zn probleem simpel kunnen oplossen.

Daar ging het mij om. 

 

Dus beetje zinloze reactie, dat het een jaar geleden is.

Jij leest hem toch ook nog.

 

Reputatie 7
Badge +10

Dus beetje zinloze reactie, dat het een jaar geleden is.
Jij leest hem toch ook nog.

Ja, dat komt enkel omdat ik een e-mail notificatie krijg op een onderwerp waar ik eerder op heb gereageerd - een jaar geleden.   Maar die datum staat niet in de e-mail notificatie.
Daar kom je pas achter als je het onderwerp waar ik zo'n mail voor krijg open en teruglees.

De volgende die een vergelijkbaar probleem tegenkomt begint gewoon een nieuw onderwerp.

Dus in eerste instantiate is het zinloos om op dit één jaar oude onderwerp een reactie te geven.
Datgene wat JIJ doet.  Dat is nu juist hetgeen ik jou “daarvan” op de hoogte breng.
Niet meer- niet minder.  Maar dat wimpel je weg, of het aan “mij” zou liggen.
Maar het is toch echt jezelf die dit onderwerp (zinloos) opnieuw onder de aandacht heeft gebracht.

Wat je waarschijnlijk hebt gedaan, is (per ongeluk) een privé-DNS inschakelen met adblocking, zoals dns.adguard.com. Dit blokkeert zoekopdrachten naar advertentieservers (zoals ad.doubleclick .net). Ga naar de instellingen van je telefoon, en klik vervolgens op zoeken. 

Zoek op dns. Tik op Privé-DNS. Zet deze op Automatisch.

Probleem opgelost 😉

 

Hai. Bedankt voor je reactie! Ik heb inmiddels een andere telefoon waarbij dit niet meer nodig is. Wel blijkt dat ik dus geen add blocker moet hebben. Al stoor ik me enorm aan alle advertenties die overal staan en ik kan dit niet verwijderen. Wat ik dus nu ook niet durf aangezien ik nu niet het probleem heb zoals beschreven in dit topic

@Mannl

Is het niet een erg late reactie - een jaar - nadat het onderwerp is behandeld ?

Denk je dat de topic starter nog omkijkt naar dit onderwerp?

Ik kijk er indd niet per se naar om. Maar alsnog is het handig om te weten. Voor eventueel een volgende keer

Wat je waarschijnlijk hebt gedaan, is (per ongeluk) een privé-DNS inschakelen met adblocking, zoals dns.adguard.com. Dit blokkeert zoekopdrachten naar advertentieservers (zoals ad.doubleclick .net). Ga naar de instellingen van je telefoon, en klik vervolgens op zoeken. 

Zoek op dns. Tik op Privé-DNS. Zet deze op Automatisch.

Probleem opgelost 😉

 

Thx dit heeft bij mij veel problemen opgelost oa de da.doucbleclick is opgelost en ook een melding dat ik een adblocker zou hebben geïnstalleerd is nu eindelijk verdwenen. Thx

Ik ben blij met de simpele oplossing van Mannl !  Thx

Thks @Mannl , dit heeft het probleem voor mij opgelost! @Babylonia (-;

Hallo.

Ik heb contact gehad met de chat van kpn omdat ik op mijn samsung s9 soms via google geen pagina's kan laden. Als ik bijvoorbeeld bij google 'kast’ in typ, dan komt er boven aan google een lijstje met een aantal site die kaste verkopen en voorbeelden van kasten. als ik dan bijvoorbeeld een kast van leenbakker aan klik krijg ik de melding:

deze site is niet beschikbaar. ad.doubleclick.net heeft de verbinding geweigerd. 

probeer dit eens: controleer de verbinding

ERR_CONNECTION_REFUSED

 

kpn zei dat dit buiten hun ondersteuning valt en deze meneer wist ook het antwoord niet.

Is er iemand die weet hoe ik dit kan oplossen? Op de laptop opent hij bijvoorbeeld die sites wel, dus daar ligt het niet aan. Een aantal andere pagina's kan hij wel openen. Jysk opent hij bijvoorbeeld ook niet. terwijl het wel gewoon goede sites zijn.

Hopelijk is mijn vraag een beetje duidelijk en heeft iemand hier een antwoord op.

alvast bedankt

 

 

Ikzelf ook maanden laat gehad.

Nu opgelost!

 

Instellingen

Verbindingen

Meer verbindingsinstellingen

Privé-DNS 

Automatisch KIEZEN

 

Bij mij stond ipv automatisch :

Hostnaam van privé-DNS-provide

  dns.adguard.com

 

Sinds overzetten naar automatisch heb ik geen problemen meer.

 

Manni erg bedankt, ik had dus hetzelfde en deed zojuist jouw oplossing en het werkt!!! Ik kan gewoon weer pagina's openen! Super bedankt.

Ik hoop dat degene die dit topic heeft gestart er ook baat bij heeft gehad ipv telefoon terug zetten naar fabrieks instellingen...🙈

Reageer