Beantwoord

Asus Tuf gaming Router werkt niet met modem van KPN

  • 21 December 2021
  • 4 reacties
  • 217 keer bekeken

Wij hebben een nieuwe Asus tuf gaming router gekocht en als we die aansluiten dan geeft i in het admin panel aan Fout met DHCP neem contact op met de ISP en heb het gevoel dat i niet gebruikt kan worden heeft iemand dit probleem gehad? 

Zo ja zouden jullie kunnen helpen/\

 

icon

Beste antwoord door Bram van KPN 21 December 2021, 20:08

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Welkom op het forum @Quinten O.! Een forumgebruiker die ontzettend veel weet van dit soort dingen heeft een eigen topic geschreven waar in principe alles in staat dat je maar zou kunnen verzinnen over dit onderwerp. Zou je daar eens een blik kunnen werpen om te kijken of het antwoord op je vraag daartussen staat?

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Quinten O.! Ik heb al even niks meer van je gehoord. Ik wil er daarmee vanuit gaan dat het gelukt is om alles werkend te krijgen. Mocht dat toch niet zo zijn kan je dat altijd hier of in het aangegeven topic laten weten. 

Momenteel zijn we nog bezig met het project momenteel hebben de asus router aan de xperiabox gehangen dit werkt half nu nog uitzoeken hoe we het gaan doen met de Super Wifi Punten.

Reputatie 7
Badge +17

@Quinten O. is helemaal goed. Mocht je verdere vragen hebben wil ik je nogmaals aanraden om eerst het topic van wjb te proberen. Ik kan me haast niet voorstellen dat de kennis die daar gonst je niet tot een antwoord brengt maar mocht je toch met vragen blijven zitten kan je altijd weer hier reageren.