Beantwoord

Controller (IP adres) benaderen op Ziggo netwerk

  • 5 October 2020
  • 33 reacties
  • 438 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

33 reacties

weer wat geleerd :-)

 

 

Reputatie 7

Dat betekent dat de route tussen jouw netwerk en die van de club goed werkt en dat de dat dus als mogelijk oorzaak kunnen wegstrepen.

Kan je ook eens een screenshot plaatsen van de foutmelding die je krijgtn

Wel weer even IP adressen poetsen als dat nodig mocht zijn. :wink:

deze melding krijg ik, terwijl normaal ik de melding moet krijgen dat ik het systeem kan gaan starten

 

 

Reputatie 7

Dan ben ik toch bang dat je bij die server op de club moet zijn.

Is daar wellicht een whitelist van IP adressen op die server die de controller mogen openen?

Nee, want de leverancier kan er zelf ook niet meer bij

Dan ben ik toch bang dat je bij die server op de club moet zijn.

Is daar wellicht een whitelist van IP adressen op die server die de controller mogen openen?

 

nee want de leverancier komt er ook niet meer bij.

in ieder geval uitgesloten dat het niet aan KPN ligt.

dank voor je hulp!

Reputatie 7

in ieder geval uitgesloten dat het niet aan KPN ligt.

Dus je denkt dat het zeker wel aan KPN ligt?

nee, verkeerde formulering,  ik denk dat het niet aan KPN ligt.

Reputatie 7
Badge +20

Ik hoop dat je snel weet te achterhalen waar het wél aan ligt @Helenas!

@wjb bedankt voor het meekijken en meedenken :slight_smile: