Eufy C35 maakt geen verbinding met V10a, ook niet met Extra Wifi 2,4GHz

  • 3 December 2022
  • 1 reactie
  • 31 keer bekeken

Hi @Joep1965,

Ik ervaar hetzelfde probleem als @Linmiy alleen heb ik een Experia box V10A. Ik had al eerder een extra WiFi 2.4ghz ingesteld en geprobeerd te verbinden. Na dit topic te hebben gelezen heb ik nogmaals geprobeerd te verbinden. Ook heb ik mijn mobiele data uitgeschakeld en ook automatisch verbinden van het andere WiFi netwerk. Dit was een tip van Eufy helpdesk. Helaas geeft hij na de verbindingsprocedure via de Eufy Home app de melding ‘verbindingsfout’. Heb jij nog tips?

Groet,

Michiel

 

Admin: afgesplitst, eigen topic voor je bericht aangemaakt


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +17

Hi @ME85! Welkom op het forum.

Ik heb je even een eigen topic gegeven. Dat is beter voor de overzichtelijkheid. Verder heb ik voor je gekeken en er zijn meer mensen met hetzelfde probleem. Ook zie ik dat helaas niet iedereen direct een antwoord vindt. In het topic waarin je eerst gereageerd hebt heeft een ander apparaat de oplossing gebonden. 

Wel staan in dit topic over de Eufy deurbel nog wat tips. Die werken zoals ik het kan zien met dezelfde app.