Beantwoord

Experia wifi versterker

  • 10 January 2020
  • 1 reactie
  • 337 keer bekeken

Hallo, ik lees hier dat maanden geleden al gedachtegoed is geweest over een gastnetwerk op de Experia wifi versterker bedraad. Heb deze zojuist ontvangen en geïnstalleerd. Dat laatste is en groot woord, want het is aan de kabeltjes hangen en aanzetten en alles werkt. Pluim hiervoor.
Minder te spreken ben ik inderdaad dat er dan geen gastnetwerk meer is. Jammer dat de helpdesk hier niet van op de hoogte is, want die gaven met zekerheid aan dat er zeker een gastnetwerk op zit. De wifi op de V10 weer aanzetten is geen oplossing, want die wordt binnen no time weer uitgezet.
Bij deze wil ik pleiten bij KPN om z.s.m. een gastnetwerk toe te voegen of in te regelen dat bij de V10 de wifi aan kan blijven. Gastnetwerk is een noodzaak voor zoals het woord al zegt je gasten een beveiligde wifi aan te bieden, en daarnaast gebruik ik het voor de domotica. Dit om reden dat die apparaten niet veilig zijn, en ik mijn bankzaken wel op een veilig netwerk wil uitvoeren.
Heb de wifi versterkers dus weer uit het netwerk gehaald en wacht op verbetering van de functionaliteit.
Aanvullend puntje wat mij opviel, dichtbij de versterker web je een goed en sterk signaal, maar het valt eerder en abrupter weg dan de V10. Wellicht kan met een update hier ook verbetering in aangebracht worden? 
Wordt graag op de hoogte gehouden. Zoals gezegd nu niet in gebruik, dus updates zullen niet binnenkomen.

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 13 January 2020, 16:25

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +30

Hallo @arieruiz, welkom! We hebben een apart topic voor de updates van de Experia Wifi, waar je je op kunt abonneren. Dat is mijn advies in ieder geval. Voor wat betreft het signaal: dat herken ik niet meteen, maar ik zal dit intern doorgeven!