Beantwoord

Fritzbox 7581 voip instellen en account gegevens

  • 28 October 2019
  • 30 reacties
  • 1623 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

30 reacties

Reputatie 7

En het door jou opgegeven IP-adres voor de Proxy-server heb ik ingevoerd 145.7.97.53

Niet dat ik het snel zie gebeuren dat dat IP adres zal wijzigen maar toch.

Het is mijns inziens beter om de url voip1-ext.kpn.net te gebruiken voor de proxy server.

Reputatie 1

Klopt! Dank. 

Reputatie 7
Badge +9

En het door jou opgegeven IP-adres voor de Proxy-server heb ik ingevoerd 145.7.97.53

Niet dat ik het snel zie gebeuren dat dat IP adres zal wijzigen maar toch.

Het is mijns inziens beter om de url voip1-ext.kpn.net te gebruiken voor de proxy server.


Heb hem bij mij ook maar aangepast, had het IP adres gebruikt en op dat moment ook andere veranderingen aangebracht in de settings waarna het werkte. Had het niet terug veranderd om te testen.

Reputatie 5
Badge +4

Voor de FRITZ!Box 7581 is er nu een nieuwe Firmware 7.14. Hierin zitten o.a. de zaken die nodig zijn om de FRITZ!Box 7581 goed aan te melden bij KPN (Incl Voice)

Zie: http://ftp.avm.de/fritzbox/fritzbox-7581/other/fritz.os/info_en.txt

Groet,

AVM GmbH for ICT

Eric 

Ik gebruikte al jaren VOIP op mijn Telfort abo, maar afgelopen week ging het toch fout: heeft wellicht te maken met de definitieve transitie naar KPN… Alles prima, behalve VOIP instellen op mijn FB7581 (fw 7.15).

Alhoewel boven aangegeven dat de instelling 'KPN’ als provider de zaak eenvoudig maakt in de nieuwe fw, in mijn geval is niks  minder waar. Kreeg het niet voor elkaar… totdat ik dankbaar het IP van de proxy aangegeven door PWV gebruikte!! Toen ging het in 1 keer…. Met voip1-ext.kpn.net lukte me het echt niet!!  Ik hoop dat het IP adres nu maar niet wijzigt….

Â