Vraag

Geen verbinding met Citrix werkomgeving

  • 13 April 2022
  • 40 reacties
  • 389 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

40 reacties

Heb je vrienden, kennissen of familie met de KPN abonnement?

Kan je ook eens kijken of je daar wel een verbinding op kunt zetten?


Heb ik inderdaad geprobeerd, elders lukt het gewoon alleen thuis niet. 
Opeens sinds 3 jaar, kan er zelf niet bij dat het opeens niet werkt en er verder geen service geboden kan worden vanuit KPN. 

Reputatie 7

Heb ik inderdaad geprobeerd, elders lukt het gewoon alleen thuis niet. 

Als het echt alleen vanaf jouw thuisnetwerk fout gaat en niet vanaf willekeurig andere netwerken dan ben ik toch bang dat er sprake is van een IP adres blokkade.

Als laatste kan je jouw Experia Box eens opnieuw opstarten maar als dat ook geen verbetering geeft dan denk ik toch dat je nog een keer bij de ICT van jouw werkgever moet aankloppen.

Heb ik inderdaad geprobeerd, elders lukt het gewoon alleen thuis niet. 

Als het echt alleen vanaf jouw thuisnetwerk fout gaat en niet vanaf willekeurig andere netwerken dan ben ik toch bang dat er sprake is van een IP adres blokkade.

Als laatste kan je jouw Experia Box eens opnieuw opstarten maar als dat ook geen verbetering geeft dan denk ik toch dat je nog een keer bij de ICT van jouw werkgever moet aankloppen.

Box inderdaad opnieuw gestart vanmiddag.. 

ICT van mijn werk maar weer gemaild. Hopelijk dat die toch nog iets kunnen betekenen.

 

Bedankt voor het meedenken!

Helaas een kastje muur verhaal waar in ik nog steeds niet verder kom. Inderdaad mijn IP adres welke wordt geblokkeerd. Het gaat om een ziekenhuis dus qua beveiliging lijkt er dan echt iets niet goed te gaan.

Even screenshots van wat ICT mij stuurt. Wellicht kan iemand helpen of heeft een idee. 
 

KPN kan mij niet verder helpen dus hoe zorg ik dat onderstaande geregeld wordt.


 

 

Reputatie 7

Kan je die meegestuurde afbeelding hier ook eens plaatsen?

Als daar privé gegevens in staan, poets die dan eerst nog even weg,

Wat voor een apparaten zijn er op jouw thuisnetwerk aangesloten?

Op welk van die apparaten gebruik je mail?

Kan je die meegestuurde afbeelding hier ook eens plaatsen?

Als daar privé gegevens in staan, poets die dan eerst nog even weg,


 

 

Kan je die meegestuurde afbeelding hier ook eens plaatsen?

Als daar privé gegevens in staan, poets die dan eerst nog even weg,

Wat voor een apparaten zijn er op jouw thuisnetwerk aangesloten?

Op welk van die apparaten gebruik je mail?


Mijn thuisnetwerk gebruik ik alleen via mijn macbook en webmail via telefoon en macbook.

Al met al gaat het over 2 apparaten.

De overige apparaten worden niet voor mijn werkomgeving gebruikt.

Reputatie 7

Op welke apparaten in jouw thuisnetwerk heb je een mailcliënt/programma in gebruik die mails via mail.zorgnh.nl ontvangt/verstuurt?

Reputatie 7

Kan jouw ICT afdeling aangeven naar welke poort op 194.53.3.68 telkens een verbinding opgezet wordt?

Op welke apparaten in jouw thuisnetwerk heb je een mailcliënt/programma in gebruik die mails via mail.zorgnh.nl ontvangt/verstuurt?


macbook en telefoon

Reputatie 7

Heb je ook mijn vorige bericht nog gezien?

Kan jouw ICT afdeling aangeven naar welke poort op 194.53.3.68 telkens een verbinding opgezet wordt?

Dit heb ik nagevraagd, hoop dat ze snel een reactie geven.

Kan jouw ICT afdeling aangeven naar welke poort op 194.53.3.68 telkens een verbinding opgezet wordt?

Onze netwerkbeheerder geeft aan dat wij alleen kunnen zien wat er in het screenshot staat dat ik je meegestuurd heb.
 
De daadwerkelijke poort kunnen wij dus niet achterhalen helaas.
 

Krijg net dit nog door

 

Het screenshot geeft het niet aan, maar volgens de netwerkbeheerder (na nog een keer vragen) was het poort 443/ssl.

Reputatie 7

Zou jij de telefoon eens niet op wifi kunnen aansluiten en de mailcliënt op jouw Mac kunnen stoppen om dan samen met jouw ICT afdeling te kijken of er dan nog steeds veel verbindingen richting de mailserver opgezet worden. Wat is het resultaat?