Beantwoord

Ik héb geen (behoefte aan) televisie, maar wel aan internet-tv: wat nu?

  • 13 February 2021
  • 29 reacties
  • 617 keer bekeken

Badge

Het zal vast iets te maken hebben met landelijke wetgeving en televisie-rechten oid, maar ik ben vast niet de enige die geen televisie meer heeft / kijkt / wilt, maar wel online kijkt: via browsers en apps.

Ik ben dan ook benieuwd of deze doelgroep door KPN wordt gezien, en bediend.

Kunnen wij niet Internet + ESPN (als voorbeeld) nemen? Zonder dat ‘Thuis’ (Televisie)-pakket? Dus wel betalen voor de online kanalen, maar niet voor kabel(netwerken).

 

icon

Beste antwoord door Noordzee 14 February 2021, 09:52

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

29 reacties

Reputatie 7

Mmh, eens in verdiepen dan,.. en in het kader van upgrades,.. Misschien is een Android 10 boxje ook wel ff leuk. Of heb jij dat werkend op dat Chinese ding? (en ja, ik doe tegelijk kijken of ik ook eentje kan vinden die op mn harmony werkt),..

Ik heb de A95X F3 Air en die draaid op Android 9, heb een andere in huis met Android 10 en die werkt niet goed met Ziggo, net geprobeerd.😲

... laten we hopen dat Disney ESPN over 4 jaar ook als losstaand product gaat aanbieden, zijn we van die ellende af. 

Ik ga nog een stapje verder, ik hoop dat Disney er voor kiest om ESPN exclusief voor Disney+ te maken en geen nieuwe distributieovereenkomsten meer afsluit met de providers.

Dan zijn we eindelijk van die ellende af.

Ik wil ook alleen ESPN, géén matthijs van nieuwkerk, paul de leeuw, ranking the stars, herhaling nr 323 van het kleine huis op de prairie of real life soap nr 456.000 met tig reclames en onzin erin. 

Al die troep die jarenlang al via de inkomstenbelasting (helaas kijk en luistergeld eraf...) "cultuur” mede bepalen. Ik wil los betalen voor wat ik wil zien, en wie

Toen ik in 1996 in amerika was hadden we 4 zenders, en zei ik tegen mijn vrouw als wij er ook 70 hebben en alleen maar reclame kap ik ermee. Zover is t allang. 

 

Ik wil los voetbal zien, dat kan niet, dan maar niet

Reputatie 3

ik kijk alles via iptv 🙂 79 euro per jaar google maar eens op iptv abonnement

 

o.a ziggo sport film1 hbo enzovoorts