Beantwoord

Kan ik de KPN Box 12 vervangen door mijn Synology RT2600ac?

  • 6 April 2023
  • 4 reacties
  • 297 keer bekeken

Kan ik het KPN modem v12 vervangen door een Synology modem RT2600ac? Heeft iemand hier ervaring mee? (glasvezel 1 Mbit + TV)

icon

Beste antwoord door Babylonia 7 April 2023, 10:03

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Ik werk voornamelijk met Mac computers (bedrijf aan huis) en de Macs blijven ook steeds aangeven dat ik een zwakke beveiliging heb terwijl er geen andere optie is dan het selecteren van WPA2 (persoonlijk). Best slecht dit…

 

Admin: samengevoegd met eigen topic [origineel topic]

Reputatie 6
Badge +7

Kan ik het KPN modem v12 vervangen door een Synology modem RT2600ac? Heeft iemand hier ervaring mee? (glasvezel 1 Mbit + TV)


https://forum.kpn.com/internet-9/experiabox-vervangen-door-synology-rt2600ac-router-546977

Kijk eens in dat topic

Reputatie 7
Badge +8

Kan ik het KPN modem v12 vervangen door een Synology modem RT2600ac? Heeft iemand hier ervaring mee? (glasvezel 1 Mbit + TV)

Ligt voornamelijk aan of de eis van KPN tv heel hard aanwezig is. Heel veel eigen modem routers schieten hierop tekort. Daarnaast  wordt de v12 software door KPN inmiddels vervangen.

Ik zou toch even de kat uit de boom kijken wat er allemaal veranderd in die software.

En die glasvezel zal wel 1 Gbit zijn ipv 1 Mbit….

Reputatie 7
Badge +10

Kan ik het KPN modem v12 vervangen door een Synology modem RT2600ac?
Heeft iemand hier ervaring mee? (glasvezel 1 Mbit + TV)

Ja hoor, inclusief TV van KPN.  (Zoals eerder al met een verwijzing aangegeven).

Aanwijzingen hoe in te stellen  < met firmware SRM 1.2.5     >
Aanwijzingen hoe in te stellen  < met firmware SRM 1.3.1-x  >