Beantwoord

KPN BOX12 wachtwoord wijzigen lukt niet

  • 22 March 2021
  • 5 reacties
  • 286 keer bekeken

Ik heb de KPN Box 12 en wil graag het PW iets makkelijker maken.

Inloggen op admin en PW zoals op het modem staat werkt niet. Krijg steeds een foutcode terwijl ik 100 % zeker ben dat ik het juist PW gebruik.

Ook in Mijn KPN lukt het niet; krijg ook steeds fout PW.

Zelfs na wijziging van het PW.

Is dit gebruikelijk?

Groet,

Hans

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 23 March 2021, 13:25

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

@HansU  Ik begrijp dat er momenteel een storing is om in te loggen via PC of tablet via mijn KPN ID.

Via mobiele telefoonverbinding zou het wel moeten lukken….:fingers_crossed:

Heeft de installatiemonteur bij het installeren soms al ingelogd op uw modem en toen het WW veranderd en dit vervolgens niet aan u gemeld ?

@HansU  U kunt het beste het modem resetten naar fabrieksinstellingen Hoe reset ik de KPN Experia Box (Modem) | KPN Community, zodat u weer kunt inloggen met het oorspronkelijke WW.

Beste HansaanZet,

Dank voor uw reactie.

De installatiemonteur heeft NIET ingelogd (voor zover ik weet), maar hij was geen voorstander van aanpassing dus lijkt mij dat onwaarschijnlijk..

Ik ga proberen om de fabrieksinstellingen terug te zetten (Heb dit geprobeerd, maar kreeg een foutmelding: “er is iets fout gegaan; probeer het later nogmaals”   ppppfffff.

Reputatie 7
Badge +20

Goedemiddag Hanzen,

@HansU, is het nog gelukt je modem terug te zetten naar de fabrieksinstellingen? Als het niet lukt via de site kun je dit ook doen door het paperclipknopje aan de achterkant 10 seconden ingedrukt te houden.

Dank voor uw suggestie.

Ik heb het maar even gelaten (iedereen die bij mij komt en het WW nodig heeft, is intussen geweest!)