Beantwoord

Live kijken van de IP-camera via 4G lukt niet op de S10

  • 21 March 2020
  • 16 reacties
  • 612 keer bekeken

We hebben een ip camera (chinees) die voledig werkt via de wifi..ook het bekijken van live beelden. Als we op de samsung S10 via 4G willen kijken zien we alle instellingen van de camera, kunnen deze ook veranderen maar live kijken gaat niet. Op mijn telefoon S10+ gaat wel alles..ook het live kijken van beelden.

We weten niet waar we het moeten zoeken…

iemand een idee?

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Robyn_ 27 March 2020, 13:13

Bekijk origineel

16 reacties

Reputatie 3
Badge +4

Hi @Mounty0031 ! Sorry voor mijn late reactie, het is nogal druk waardoor ik de topics wat later zie. Ik moet je eerlijk zeggen dat ik geen expert ben met deze camera's, maar ik denk graag met je mee! Wat voor model camera heb je? En welke app gebruik je op jouw telefoon? Heb je al eens geprobeerd om het programma van jouw camera te verwijderen van de S10 en helemaal opnieuw te installeren? Als dat niet helpt kan het nuttig zijn om de instellingen van de S10 en de S10 Plus naast elkaar te leggen en te vergelijken. Mochten daar verschillen in zitten dan kan dat net de truc zijn!

Hoi, dank je voor je bericht.

De app wat gebruikt word is V380 en V380pro

De instellingen zijn gelijk. de S10 heeft een tweede sim..maar de instellingen staan goed om van sim1 de netwerkfuncties te gebruiken. ook na het verwijderen van de sim2 blijft het probleem.

De app is al verwijderd en opnieuw geinstalleerd.

 

Het blijft vreemd dat via mijn kpn foon het wel werkt...via de andere niet.

 

Reputatie 7
Badge +24

U gebruikt 2 verschillende apps? Waar is dat voor? En op welke telefoon staat welke app?

Beide apps zijn gelijk en beide zijn op beide telefoons getest..

Ik had bij de camera de v380 app..de vernieuwde cameras gebruiken de v380pro app. Maar er zit geen tot weinig verschkl in beide apps.

Reputatie 3
Badge +4

@Mounty0031 Hierin moet ik eerlijk blijven, ik ben zoals ik aangaf geen expert hierin. Zelf kan ik hierin weinig bijdragen aan een oplossing. Waar ik wél goed in ben is het zoeken van eventuele oplossingen :wink:  Met dank aan wat zoekwerk van een mede-moderator kwamen we bij dit topic waarin @RobinFlikkema een aantal mogelijke oplossingen noemt. Hopelijk heb je daar wat aan!

ik ga kijken. bedankt voor het meedenken..

Reputatie 7
Badge +24

Kan je ook gewoon naar de camera's kijken zonder app? Met een laptop bevoorbeeld? Hoe doet u dat? Kan dat?

Dat topic had ik indersaad ook al gelezen. 

 

Het rare is dat het op mijn telefoon wel werkt..en nog raarder dat met de s10 wel mijn cameras kan zien via 4g…

 

Dus.

S10+: cameras zichbaar via wifi of 4g

S10  : Cameras niet zichtbaar op locatie 1, wel op locatie 2.. Alle canwras zijn wel zichtbaar via wifi, en de caneras van locatie 1 niet zicgtbaar via 4g

 

 

Kan je ook gewoon naar de camera's kijken zonder app? Met een laptop bevoorbeeld? Hoe doet u dat? Kan dat?

Dat moet kunnen via het ip adres moden en met toevoeging van poortnr. Niet zelf geprobeerd..

Reputatie 3
Badge +4

Heb jij nog een idee, @Nick83 ? :slight_smile:

Reputatie 7
Badge +24

Beide telefoon met een abonnement van KPN? Of juist niet? Gebruikt u Sneller Internet Buitengebied? 

Reputatie 3
Badge +4

@Mounty0031 Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Hopelijk betekent dit dat het probleem is opgelost. :slight_smile:  Ik sluit je topic. Mocht je nog vragen hebben dan weet je ons te vinden!

Helaas nog steeds niet opgelost...Robyn.

@nick83...beide telefoon met KPN..zelfde instellingen etc. S10 plus en een S10.

Internet buitengebied? waar vind ik dat?

Reputatie 3
Badge +4

@Mounty0031  Ik heb even voor je gekeken en je hebt geen Sneller Internet Buitengebied (SIB). Dat kan namelijk als extra optie bij vaste diensten, in bepaalde regionen, maar niet bij een mobiel abonnement. Verder kan ik je hier helaas niet bij helpen aangezien ik hier niet voldoende kaas van heb gegeten. Ik hoop dat het lukt!

Helaas nog niet opgelost. misschien straks met een andere telefoon..abo van dochter loopt in juni af

Reputatie 3
Badge +4

Jammer dat het nog niet is opgelost. Ik duim met je mee dat het op een andere telefoon wel weer werkt. Succes in ieder geval! Mocht je in de toekomst nog andere vragen hebben, dan weet je ons te vinden :slight_smile:

Reageer