Beantwoord

Nieuwe gigaset dect toestel, kan geen IP account configureren

  • 19 August 2021
  • 35 reacties
  • 445 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

35 reacties

Ik sluit hem via groen aan, maar dan krijg ik toch echt met dat IP verhaal te maken. Dit had ik niet verwacht.Dank voor de tip. 

Het MERK Gigaset heb ik goede ervaringen mee met levensduur. Nooit korter dan 7 jaar en meestal 10 jaar of meer. Alleen elke ca. 3 jaar de oplaadbare batterijtjes in de handset vervangen.

Trouwens

Heb je nu het basisstation Box 100 A erbij?

ja er zit een Box 100 A bij.

Dan is het wel vreemd dat er om "IP installatie" wordt gevraagd. Want die basis heeft alleen een gewone tel. aansluiting. En dus niet eens een UTP voor IP verbinding. 

Is het dus niet mogelijk om dat dus over te slaan ?

In de gebruikershandleiding staat helemaal niks over het IP verhaal, dus kan ik je er helaas niet doorheen helpen. Of hoe het over te slaan/negeren.

Als het basis station is aangesloten als op pagina 14 zou je direct moeten kunnen bellen volgens de tekst. De aansluiting zit dan achterop en niet aan de zijkant.

Ik heb het nog eens helemaalopnieuw geprobeerd,  maar het lukt wekelijk niet. Heb hem alweer ingepakt,  hij gaat morgen terug. Ben opzoek  naar de SL 390  maar kan hem nog niet vinden, misschien uit de collectie. 

 

 

En ik heb je nog wel een link erop gegeven waar je de 390 zo kunt kopen :wink:

Zie eerder bericht van mij :grin:

nou dan kom ik op cl 390, niet sl 390. Maar toch bedankt.

Ah, die bedoel ik ook. SL is typfout. De SL 390 bestaat niet eens :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ik heb hem idd maar besteld.  Bedankt voor het advies.Â