Vraag

Ontevreden over V10A, kan ik een V10 kopen?

  • 4 October 2019
  • 45 reacties
  • 1495 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

45 reacties

Badge +19
Ja maar dat moet je wel willen@KeesYagi . Wat moet je met een frtizbox als je verder niks met modems heb?!
Reputatie 7
Badge +24

Wacht nog even op @Marcia_ wellicht kan zij nog iets doen voor je.Dat doen we zeker jammer dat je van kpn zelf geen v10 of iets kunt krijgen


Je kunt een 2de telefoon nummer nemen, kost 2,50 per maand, dan krijg je een v10. De v10a heeft namelijk maar 1 telefoon uitgang, de v10 2. En dan dat 2de telefoon nummer na een paar maanden weer laten vervallen. Ik weet niet hoe makkelijk dat allemaal gaat, maar in theorie zou het kunnen misschien 😎
Haha ja dat zal wat zijn ga ze direct bellen lol aks dat zou werken heb het er graag voor over.
Want dit is zo ergenis hen de internet bundel van mijn mobiel al verhoogd om wat minder ergenis thuis te hebben
Ja maar dat moet je wel willen@KeesYagi . Wat moet je met een frtizbox als je verder niks met modems heb?!
Als het beter werkt moet dat maar haha.

Maar hen verder niet veel verlangens maar wil wel gewoon kunnen internetten en dat gaat nu niet
Oeps wat verkeerd gedaan nu staat het opgelost of zo maar dat is niet zo
Reputatie 7
(ten overvloede)
Bij een fritzbox kun je de telefoon kun je via een andere aanbieder laten lopen, nummer behouden dmv porteren.

Maar wat als je jouw telefoonnummer gewoon bij KPN wilt laten.
Niet getreurd, ook dat kan binnenkort met een Fritz!Box en tot die tijd kan je, bij glasvezelaansluitingen, heel eenvoudig en Experia Box nog even als "veredelde" VoIP ATA inzetten.
Of een ander wifi punt aansluiten op de EB.
En natuurlijk de wifi in de EB uitzetten, wel zo netjes.
Heb ik genoeg aan een fritzbox 7360? Met kpn glasvezel
Reputatie 7
Heb ik genoeg aan een fritzbox 7360? Met kpn glasvezel
Ik zou de 7360 niet aanraden, die is "End-of-Life".
Ik denk ook niet dat die nog firmware versie 7.12 gekregen heeft.
Heb je de Fritz!Box vergelijker al bekeken?
Negeer daarbij de keuze voor glasvezel want dat is alleen van toepassing als je de Fritz!Box rechtstreeks op de glasvezel zou aansluiten.

Heb ik genoeg aan een fritzbox 7360? Met kpn glasvezelIk zou de 7360 niet aanraden, die is "End-of-Life".
Ik denk ook niet dat die nog firmware versie 7.12 gekregen heeft.
Heb je de Fritz!Box vergelijker al bekeken?
Negeer daarbij de keuze voor glasvezel want dat is alleen van toepassing als je de Fritz!Box rechtstreeks op de glasvezel zou aansluiten.

Nee dat zal ik eens even gaan doen.

Ik heb van een kameraad hier plume pods ken je dat.

Die had ze mij geleend ben ik nu mee aan het kloten 1 op een netwerk poort van de eb maar ook dan wel via speedtest goede snelheid maar nog steeds app die langzaam laad op tel en tablet zeg maar bij buienradar duurt heel lang en ook andere dingen en websites.
Grrrrrrrrr wat een gedoe haha
Of een ander wifi punt aansluiten op de EB.
En natuurlijk de wifi in de EB uitzetten, wel zo netjes.

Met de pods van plume nog steeds het zelfde of doe ik nu iets verkeerd
Reputatie 7
Badge +30
Hallo iedereen,

Ik wilde het discussiepunt even intern uit laten zoeken en het zit als volgt:

De in rekening gebrachte vervangingswaarde is een schadevergoeding die de klant aan KPN moet betalen, omdat het modem eigendom is en blijft van KPN.
Met het betalen van de vervangingswaarde wordt de klant dus geen eigenaar. Mocht de klant in latere instantie het modem toch alsnog terugsturen, dan zal KPN de vervangingswaarde weer moeten restitueren.

Voor wat betreft een vervanging: ik kan de V10A echt niet omruilen als er geen defect is, helaas. Ga je er nu een eigen router voor in de plaats zetten? Mocht je willen dat we je helpen om toch te kijken of we de wifi stabiel krijgen, laat je het dan weten?
Hallo iedereen,

Ik wilde het discussiepunt even intern uit laten zoeken en het zit als volgt:

De in rekening gebrachte vervangingswaarde is een schadevergoeding die de klant aan KPN moet betalen, omdat het modem eigendom is en blijft van KPN.
Met het betalen van de vervangingswaarde wordt de klant dus geen eigenaar. Mocht de klant in latere instantie het modem toch alsnog terugsturen, dan zal KPN de vervangingswaarde weer moeten restitueren.

Voor wat betreft een vervanging: ik kan de V10A echt niet omruilen als er geen defect is, helaas. Ga je er nu een eigen router voor in de plaats zetten? Mocht je willen dat we je helpen om toch te kijken of we de wifi stabiel krijgen, laat je het dan weten?


Graag als het dan ook goed gaat werken.
Sta ik er uiteraad voor open
Reputatie 7
De in rekening gebrachte vervangingswaarde is een schadevergoeding die de klant aan KPN moet betalen, omdat het modem eigendom is en blijft van KPN.
Nee @Marcia_, daar zal geen rechter in meegaan.
Reputatie 7
Badge +30
Ik wil het in ieder geval proberen, @famH. L! We moeten er alles aan doen om het gewoon werkend te krijgen. Op welke apparatuur merk jij dat de verbinding van de V10A niet oké is? Welk type en merk mobiele telefoons en tablet(s) gebruik je?

Ik begrijp dat websites en apps heel langzaam laden, maar dat de speedtests het wel goed doen. Ervaar je deze problemen al sinds dat je klant bent of heeft het ook wel gewoon goed gewerkt? Als je een laptop/pc bekabeld aansluit op de Experiabox, merk je dan ook dat alles heel langzaam werkt?
Ik wil het in ieder geval proberen, @famH. L! We moeten er alles aan doen om het gewoon werkend te krijgen. Op welke apparatuur merk jij dat de verbinding van de V10A niet oké is? Welk type en merk mobiele telefoons en tablet(s) gebruik je?

Ik begrijp dat websites en apps heel langzaam laden, maar dat de speedtests het wel goed doen. Ervaar je deze problemen al sinds dat je klant bent of heeft het ook wel gewoon goed gewerkt? Als je een laptop/pc bekabeld aansluit op de Experiabox, merk je dan ook dat alles heel langzaam werkt?



2 x Samsung s 9
Ipad air en nog een Samsung tablet.
De problemen zijn er al vanaf moment 1.
Nu weet ik dat er destijds ook veel problemen waren met de v10 heb namelijk 2, 5 jaar gewerkt bij een callcenter in Enschede belde daar voor kpn alles in 1 toen je nog instap standaard en premium pakketen had.

Dit werk doe ik nog steeds voor een leverancier die de pakketen aanbied van kpn de naam noem ik maar niet. Maar nu dus niet meer voor kpn zelf maar ook voor een ander callcenter. Dus zit nog steeds wel in de kpn gebeuren zeg maar.



De problemen ervaar ik vanaf moment 1 dat we nu klant zijn bij kpn met de v10a, en denk ik met smart terug naar de v10 hoe raar ook.

Ook heb ik vaak dat het geluid van de tv niet gelijk loopt met het beeld heel iri.
Dit zowel via devolo in het stopcontact als met rechtstreeks op de EB.

Ook komt de wiffi snelheid sinds kort regelmatig niet hoger dan 70 mbit dit is ook te weinig.

Al met al begind het me lichtelijk te irriteren en te vervelen.

En vind het dus ook jammer dat er geen mogelijkheid is om toch een v10 te kunnen krijgen en weer een tevreden klant te zijn.
Reputatie 7
En vind het dus ook jammer dat er geen mogelijkheid is om toch een v10 te kunnen krijgen en weer een tevreden klant te zijn.
Ik heb alleen nog maar de TV ontvangers van KPN, een Experia Box of WiFi "versterker" van KPN komt er bij mij echt niet meer in. Dat is overigens niet alleen omdat ik de technische kwaliteit van de apparatuur ver onder de maat vind, maar ook omdat de functionaliteit van de Experia Boxen in mijn situatie (zowel privé als zakelijk netwerk) niet voldoet.
De investering is aanzienlijk geweest (€500,-) maar daarmee ben ik wel een zeer tevreden klant van KPN die in zijn hele woning en gedeelte van de tuin via wifi de volle snelheid van de glasvezelaansluiting haalt en daarbij zijn privé, zakelijk en gastnetwerk keurig gescheiden houdt.

En vind het dus ook jammer dat er geen mogelijkheid is om toch een v10 te kunnen krijgen en weer een tevreden klant te zijn.Ik heb alleen nog maar de TV ontvangers van KPN, een Experia Box of WiFi "versterker" van KPN komt er bij mij echt niet meer in. Dat is overigens niet alleen omdat ik de technische kwaliteit van de apparatuur ver onder de maat vind, maar ook omdat de functionaliteit van de Experia Boxen in mijn situatie (zowel privé als zakelijk netwerk) niet voldoet.
De investering is aanzienlijk geweest (€500,-) maar daarmee ben ik wel een zeer tevreden klant van KPN die in zijn hele woning en gedeelte van de tuin via wifi de volle snelheid van de glasvezelaansluiting haalt en daarbij zijn privé, zakelijk en gastnetwerk keurig gescheiden houdt.


Ja de experia wiffi heb ik er ook 2 van kpn gekregen maar nee loop er niet warm voor.

Hoef niet veel mogelijkheden maar mag wel verwachten voor wat je betaald een goede verbinding te hebben ook via wiffi.

Ik heb hier ook glas vezel poos ook Xs4all gehad nooit problemen tien met de fb 7490.

Vroeger bij kpn met de v9 en v10 weinig problemen gehad
Reputatie 7
Badge +30
Bedankt voor je aanvulling! Vreemd dat de tv-ontvangers ook problemen op lijken te leveren als deze rechtstreeks verbonden zijn met de Experiabox. Dat zou zeker met deze glasvezelverbinding niet het geval moeten zijn. Wil je eens een bekabelde speedtest doen? Wat komt daar dan uit? Wellicht is het niet per sé een wifi probleem, maar is er echt iets met je verbinding aan de hand.
Reputatie 7
Badge +30

Ik ben een paar dagen afwezig geweest en zie dat je nog niet hebt gereageerd. Kan ik nog iets voor je betekenen? Dan hoor ik het graag.Â