Probleem met Host; 192.168.8.188 (moi pros?)

  • 2 December 2023
  • 38 reacties
  • 351 keer bekeken

Reputatie 1

Hallo leden ,

kan iemand van jullie is proberen of die contact kan krijgen met : Host:192.168.2.188

Dat is het Ip-adress van Moi Pro`s

Mij lukt het Niet

 

Mvg


38 reacties

Reputatie 1

Bij mij eindigt die op 38

Reputatie 7

Ga naar Thuisnetwerk -> IP-adres reserveren.

Selecteer bij apparaat de Moi Pro uit de dropdown.

Klik op "Toevoegen".

 

Reputatie 1

Oke ,

zal tussendoor is kijken ,ben met brand hout aan het zagen en kloven voor de kachel

Reputatie 7

zal tussendoor is kijken ,ben met brand hout aan het zagen en kloven voor de kachel

Je hebt toch hopelijk geen houtkachel om jouw woning te verwarmen?

Ik hoop oprecht dat er een verbod komt op het gebruik van houtkachels binnen de bebouwde kom van dorpen en steden. Je wilt niet weten hoeveel milieu- en gezondheidsschade die krengen veroorzaken.

Reputatie 1

Wil maar ff zeggen ,dat ik niet de hele tijd achter de Pc zit ,lekker warm bij de Cv.

 

Reputatie 7

Houtrook en gezondheid

Reputatie 1

Heb jij nog de firmware versie eindigend op 60E hebt dan kan je dat in het onderstaande topic lezen.

En als je de nieuwe firmware op de V12 hebt staan, laat het dan even weten, dan maak ik een screenshot voor je.

Hoe kan ik een snelkoppeling maken van het ip-adress van de Kpn box 12 .zodat ik niet steeds naar de site van Kpn moet om het op te zoeken om in te loggen.

Reputatie 7

Je hoeft toch vrijwel nooit op de V12 in te loggen?

En anders plaats je gewoon de inlog pagina in de favorieten van jouw browser.

Reputatie 1

Ik zat net alle 9 topic’s even door te lezen van @harry61 en het valt mij op dat hij zijn eigen vizie er op na houd als iemand hem probeert te helpen.
Harry loopt helemaal stuk op het interne netwerk en haalt alles door elkaar waardoor het onmogelijk is om hem te helpen.
Harry als ik je een raad mag geven ga je eerst even verdiepen in netwerken, want wat jij allemaal wil daarvoor heb je echt wel een beetje netwerk kennis nodig anders is het onbegonnen werk.

Om je een beetje in de richting te duwen raad ik je aan om Advanced IP Scanner te gebruiken zodat je kunt zien welke apparaten er actief zijn in je eigen netwerk. https://www.advanced-ip-scanner.com/nl/

En verder nog een TIP: Als jij een vraag stelt en als iemand een antwoord geeft lees deze dan goed en geef dan ook antwoord op de tegenvraag zodat degene je dan verder kan helpen.

Reputatie 1

Ik zat net alle 9 topic’s even door te lezen van @harry61 en het valt mij op dat hij zijn eigen vizie er op na houd als iemand hem probeert te helpen.
Harry loopt helemaal stuk op het interne netwerk en haalt alles door elkaar waardoor het onmogelijk is om hem te helpen.
Harry als ik je een raad mag geven ga je eerst even verdiepen in netwerken, want wat jij allemaal wil daarvoor heb je echt wel een beetje netwerk kennis nodig anders is het onbegonnen werk.

Om je een beetje in de richting te duwen raad ik je aan om Advanced IP Scanner te gebruiken zodat je kunt zien welke apparaten er actief zijn in je eigen netwerk. https://www.advanced-ip-scanner.com/nl/

En verder nog een TIP: Als jij een vraag stelt en als iemand een antwoord geeft lees deze dan goed en geef dan ook antwoord op de tegenvraag zodat degene je dan verder kan helpen.

Hallo Herbert.M

Geef of noem dan is een Site die ik door kan spitten / lezen.

Ik zal : Advanced IP Scanner te gebruiken 

is gebruiken ,maar volgens mij is dat niet nodig ,omdat ik de Apparaten ook zie staan in het Thuisnetwerk in de Kpn box 12

Ff iets anders : als ik toch vraag hoe ik een snelkoppeling kan maken op het Bureaublad moet men niet ; 

Je hoeft toch vrijwel nooit op de V12 in te loggen? 

En anders plaats je gewoon de inlog pagina in de favorieten van jouw browser.

Hiermee aan komen zetten.

Zit toch met Wondroos en open wond thuis ,dus tijd zat om me erin in te verdiepen.

Snelkoppeling maken van website (was 1e resultaat via Google)
Pictogram snelkoppeling aanpassen van een programma  (in dit geval van een website (pagina van de Box 12))
Gebruik deze informatie om de door jou gewenste snelkoppeling te maken.

Reputatie 1

Van de  of het Ip-adress dat jullie geven oa.

hoe maak je daar een Snelkoppeling van op het Bureau blad.

dat bedoel ik.

Reputatie 7

Van de  of het Ip-adress dat jullie geven oa.

hoe maak je daar een Snelkoppeling van op het Bureau blad.

dat bedoel ik.

Maar dat staat toch beschreven in de eerste link die @VwDt gegeven heeft?

Reageer