Beantwoord

probleem met nieuwe modem en superwifi installatie

  • 17 September 2020
  • 36 reacties
  • 587 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

36 reacties

Dat is de foto

De foto geeft de  Speedtest aan van pc die rechtstreeks op t modem is aan gesloten dus download 01 en upload 36

naastct modem gestaan: 121 download 34 upload 

01moet 91 zijn

Reputatie 7
Badge +20

Bedankt voor je gegevens en toelichting @bobby3005. Ik heb meteen even meegekeken en zie dat je een abonnement hebt met 100Mbit/s download en 10Mbit/s upload.
Ook zie ik dat je de wifimanager doorlopen hebt vorige week en deze 129Mbit/s gemeten heeft. Opzich geen slechte resultaten maar ook de resultaten uit  je foto's zijn prima snelheden voor dit abonnement.

Betekent dat dat ik nu ineens een ruimer abonnement nodig zou moeten hebben voor een betere upload?

Reputatie 7
Badge +24

Betekent dat dat ik nu ineens een ruimer abonnement nodig zou moeten hebben voor een betere upload?

@bobby3005 ik lees nu dat het een 100/10 abonnement betreft. Dat is al wat ouder zeker? Je zou gewoon moeten/kunnen verlengen naar een 100 mbit Hussel abonnement. Dan heb je ook 100 mbit upload.

Reputatie 7
Badge +24

...

Reputatie 7
Badge +24

...

Heel oud al is dit abonnement Thomas...kun je dat voor me regelen? of… hoe doe ik dat?

Bedankt voor de tip Nick 83!

Reputatie 7
Badge +20

Om een upload te krijgen hoger dan 10Mbit/s zul je inderdaad je abonnement moeten wijzigen. Je kunt hierover het beste met ons bellen op 0800-0402 of je abonnement wijzigen via je MijnKPN!