Ik heb een Samsung Smartphone en draadloze Samsung Speakers die bedient worden via de app Multiroom. Via de app op mijn Apple I pad is dit geen probleem. De smartphone verliest telkens het contact met de speakers, ook nadat app opnieuw is geïnstalleerd, terug gezet is naar fabrieksinstellingen. speakers nieuwste software geïnstalleerd, wife instellingen gereset etc.
Nu krijg ik van Samsung helpdesk het volgende advies: Verander de volgende instellingen in je router; Wijzig je netwerknaam > Wijzig je versie internetprotocol IPv6 naar IPv4 > Schakel je DHCP in > Openen poorten: poort 445, 443 en 80 openen (nvt bij particuliere klanten).
Ze zeggen zelf dat dit een test is, mijn onderbuik gevoel zegt dat het niets gaat opleveren, KPN helpdesk levert geen ondersteuning bij wijziging instellingen router, moet via Techn. Dienst abonnement wat €5,-- per maand kost. Dit bedrag is op zich geen probleem, maar ik heb het voorgevoel dat dit het niet kan zijn. Heeft iemand raad?
Beantwoord
Samsung WAM3500 speakers verliest vaak verbinding. Samsung adviseert port forwarding.
Beste antwoord door pebo
Ja, ik heb eergister avond redelijk lang contact gehad met de tech dienst. Heb alleen geen naam en we zouden contact gisteravond voortzetten. Ben alleen niet weer gebeld.
Het probleem lijkt echter opgelost. Nadat we om 22.00 uur het gesprek beëindigd hebben, heb ik nog een reset op de smartphone van de Wi-Fi instellingen uitgevoerd en toen waren de speakers weer aan te sturen vanuit de multiroom app van Samsung. Tot dusverre gaat het goed en zijn de speakers niet verdwenen uit de app.
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.