Vraag

Slecht Wifi, ik wil Superwifipunten

  • 19 December 2020
  • 35 reacties
  • 259 keer bekeken

Beste Joep1965,

 

"Super wifi's lrijgt u nooit gratis."!!? 

Nou en of dat nieuwe klanten gratis super wifi bij kpn krijgen!! Niet 1 maar zelfs maar liefst 2 stuks ala dat nodig zou zijn! 

Mee eens net zoals mr.Peterev. Hierboven zegt

​​​​​Onder het motto slogan, u krijgt het beste van kpn (nieuwe klanten lokker systeem) 

Jullie geven alles om. Maar klanten te werven. 

Ik zit namelijk in het zelfde schuitje in 2 weken tijd 2 verschillende kpn monteurs over de vloer gekregen ivm wegvallen en zeer slecbte wifi signaal in en om het huis heen 2 extra wifi versterkerz door hen geplaats en alle bij de monteurs aan het einde ook vonden dat versterkers mijn probleem niet kunnen oplossen blijven ze bij klantenservice roepen u heeft 8 jaar geleden ook korting of iets bij uw abonnement ansluiting gekregen net als dat de dag vandaag nieuwe klanten mogen kiezen wat ze willen korting of super wifi. Maar ik woon in een bunker zoals de monteurs zelf het hebben benoemdd. Maar wat kpn beloofd" u krijgt het beste en we beloven de snelheid en signaal dat bij uw abonnement hoort te gaan leveren!! 

Lulkoek en bedrog is het heb hier nu dus een experia nieuwste en 2 versterkers en als ik op de trap naar boven loop begint het gehaper van youtube of Skype totdat je verplicht blijft wachten dat wifi omschakeld naar data van telefoon en vervolgens bovenaan de trap aangekomen of nog een paar minuten later de versterker het signaar over laat nemen, en zo gaat het als je van binnen naar de tuin gaat en naar de andere plaatsten in huis, het is schandalig om je trouwe klanten waar je al meer als 8 jaar elke maand 85 euro tel, internet en tv van uitperst en daarnaast 4 mobiele abbonementen ook incasseert dan nog durven te roepen niemand krijgt super wifi gratis!! 

KPN doet niet wat het beloofd en lever zou moeten eigen monteurs van kpn roepen dat versterkers het slechte wifi niet kunnen verbeteren en super wifi enige optie is en nog gaat er bij de klantenservice geen alarm bellen rinkelen dat na 2 monteurs het euvell er nog steeds is en blijft totdat. De klant zoals ik en met mij heel wat meer klamten naar ziggo en of Vodafone en zo wel meer goede providers wel doen wat ze moeten doen, ik ben nog wel klamt bij kpn maar dit duuet niet lang meer of wij gaan weg. Mvg mr M uit Tiel

​​​

*admin: topic afgesplitst


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

35 reacties

Reputatie 7
Badge +24

"Super wifi's lrijgt u nooit gratis."!!? 

Als bestaande klant niet nee. Wel in de juiste context houden hè 😉

De SuperWiFi's bieden geen enkele meerwaarde @MrTiel. Als het met de Experia WiFi's niet lukt, dan lukt het met de SuperWiFi's ook niet. Denken dat de SuperWiFi's de oplossing is voor uw problemen is echt onzin.

Als de trap het enige probleem is, dan snap ik niet waar u het over heeft...

@MrTiel

misschien moet u eerst bij Uw toestel kijken of deze wel 802.11 k/v/r ondersteund

zo niet dan merkt u een korte uitval bij het overschakelen van het wifi punt zodra je de trap op loopt

uit mijn tests is de "super” wifi niks beter als de experia wifi

en een experia wifi werkt prima

maar ook die heb ik niet meer aangesloten nu test project tp-link Omada

 

 

Als je in de woonkamer zit niks aan de hand maar zodra je de gang op loopt en naar boven begint te lopen door op de gang staat begint de ellende loop je naar de tuin begint de ellende ga je naar boven zelfde probleem totdat het signaal helemaal weg is en over gaat op de volgende versterker 

KPN stuurde monteur Ik neem aan dat dat expres zijn mijn bevindingen en hetzelfde probleem en enige oplossing is een super wi-fi want die gaan niet overschakelen die houden constant dezelfde ze jou

als je apparaat het niet ondersteund houd het op

dan is het niet anders met instellingen en of wifi tool apps klooien

https://www.teldat.com/blog/en/roaming-802-11-k-v-r-wi-fi/

Alle apparaten ondersteunen het, maar de monteurs gaven aan dat versterkers zo werken en van kastje naar kastje word geswitcht en dat zoi met super wifi opgelost zijn, kpn monteurd gaven dit aan dus zeg ik dat kpn er wat mee moet doen dan,  betaal er al keiveel aan, al jaren en lijkt mij dat ze dat maar waar mogen maken een ander aanbieder geeft aan datbze er wel wat aan zullen doen🤐🤐😅

Reputatie 7
Badge +24

Onzin. De SuperWiFi's hebben precies dezelfde werking als de Experia WiFi's. Ze hebben geen enkele functie extra die de Experia WiFi's niet hebben. Het enige is dat je er 1 draadloos kunt plaatsen. Maar dat is hier helemaal niet aan de orde.

Onzin. De SuperWiFi's hebben precies dezelfde werking als de Experia WiFi's. Ze hebben geen enkele functie extra die de Experia WiFi's niet hebben. Het enige is dat je er 1 draadloos kunt plaatsen. Maar dat is hier helemaal niet aan de orde.


en er komt bij dat een experia wifi een poort extra heeft en deze bijvoorbeeld makkelijk tussen itv ontvanger geplaatst kan worden voor bijvoorbeeld goede wifi in de woonkamer

de “super” wifi heeft maar 1 poort dan moet je weer een extra switch gaan plaatsen of extra kabel leggen

Of draadloos "wat ik zeer sterk afraad" 

 

De kracht van reclame, overal super goede WiFi.:joy:

Die super wifi's zijn juist de minst goede oplossing van KPN voor super goede WiFi, dan is een V10 icm 2 Experia WiFi punten een betere oplossing, de V10a kan nog als die firmware nu eens goed doorontwikkeld word.

En Super wifi gratis bij een nieuwe klant is ook onzin, neem je ze niet krijg je extra korting, en in mijn geval is dat bijna 135 euro waar ik zelf wat leuks voor kan aanschaffen wat net zo goed werkt en niet door KPN gemanipuleerd word.:hugging:

Beste mensen allemaal, ik ben geen icter of een  computer freak of wat dan ook een goede en ervaren automonteur, dat ben ik wel,. Als ik en met  name minn 3 kleine kindertjes op YouTube constand vastlopershaperen laden wegvallende beelden hebben  jah dan word ik niet goed van omdat kpn zkeer niet de goedkoopste met alles is en wel adverteren met altijdd en overal in en om huis SUPER goeie wifi beloven.!

En andere providers vele male goedkoper zijn. Dan pak. Ik de kpn app en laag ik die zijn werk doen en met speedtest enzo en herstartdn kanaal wisselen alles eraan doe wat ze vragen. Aan het einde van alles komt eruit rollen helaas we kunnen het niet van afstand verbeteren u krijgt een gratis monteur wie alles komt controleren en verbeteren zo nodig apparatuur bij plaatsen na 2 van zulke monteurs(goede en eerlijke monteurs) zeggen soery meneer nu heedt u de experia v10a en 3 versterkers en dit is alles wat met hetgeen we kunnen doen. Maar het is en blijft niet van de beste resultaat, bijde gaven aan u heefr in dit huis 2 super wifi's nodig want daarmee zal. Het orobleem opgelost kunnen worden maar dat is niet gratis en kunt het beste contact nemen met klantenservice, maar betaal iets meer als 250 euro voor tv internet telefoon vast en een 4 tal abbonementen mobiel en nog een prepay kpn, elke maand al jaren en jaren aan kpn.

Dan zeg ik op mijn beurt kpn doe je ogen open en zorg dat alles is zoalsnje beloofd en ga niet omdat je apparatuir van mindere kwaliteit is bij mij nog eens extra geld gaan vragen. Want il lees en hoor veel meer mensen met wifo van kpn dit hebben, blijkbaar willen ze de trouwe klanten ruilen voor nieuwe, want ze komen, kijken verwisseleln apparatuur plaatsen versterkers en nog is het buttt, warom dan niet op lossen en sorry dit krijg je voor je geld maar we willen meer en meer geld. 

En Doornekamp33,

Het ia gratis want de abbonement is wat het is dan kan je zeggen wil korting  of super wifi als dat nodig is en zou zijn. Ik moet autos wél eens uitlezen en updaten online wat ik op 10 meter van de versterker al. Haperen doet terwijl ik de wifi van de over buurman op wel 50 meter zijn wifi ontvang en zie en dat wetej de monteurs van kpn want heb hetbze laten zien ook

Super wifi is niks super aan 

Ga gewoon voor een goede access point 

Reputatie 7
Badge +24

KPN belooft inderdaad WiFi in alle hoekjes en gaatjes, maar daar staat dan niet bij dat da gratis is. En het maakt geen onderdeel uit van het abonnement. U heeft bij KPN een internet abonnement, geen WiFi abonnement ofzo.

Als u een nieuwe auto verkoopt, dan belooft u misschien ook wel "1000en probleemloze kilometers". En "jarenlang rijplezier". Maar u verteld er ook niet meteen bij dat er wel zo af en toe benzine in de tank moet, en dat de koper dat wel gewoon zelf moet betalen. Want ... dat is logisch toch? En dat die bolide elk jaar eigenlijk wel een servicebeurt moet hebben, die uiteraard betaald moet worden. Want ... dat is logisch toch?

Tja, ik heb gelukkig super goede WiFi in en om het huis, effe zelf wat aanschaffen en de KPN zooi in de doos laten, met 3 plekken Mesh WiFi van Fritz en het werkt probleemloos.

Kost me ongeveer net zoveel als 3 super wifi meuk, en dat betaal ik graag om niet met KPN bemoeienissen opgezadelt te zitten met uitgeklede firmware en niks zelf kunnen instellen.

En @MrTiel , Met 3 wifi versterkers van KPN moet je wel hele slechte monteurs aan huis hebben gehad, de Experia WiFi punten zijn de beste die KPN levert, tenzij je nog de oude witte hebt, zou ik die loskoppelen, de WiFi manager doen en kijken of je de nieuwe zwarte kunt krijgen, die werken met Mesh.

Tja, ik heb gelukkig super goede WiFi in en om het huis, effe zelf wat aanschaffen en de KPN zooi in de doos laten, met 3 plekken Mesh WiFi van Fritz en het werkt probleemloos.

Kost me ongeveer net zoveel als 3 super wifi meuk, en dat betaal ik graag om niet met KPN bemoeienissen opgezadelt te zitten met uitgeklede firmware en niks zelf kunnen instellen.

En @MrTiel , Met 3 wifi versterkers van KPN moet je wel hele slechte monteurs aan huis hebben gehad, de Experia WiFi punten zijn de beste die KPN levert, tenzij je nog de oude witte hebt, zou ik die loskoppelen, de WiFi manager doen en kijken of je de nieuwe zwarte kunt krijgen, die werken met Mesh.

En sluit wifi punten ook altijd bedraad aan 

Via wifi op pakken en door sturen is vragen om storingen 

Tuurlijk, alles bedraad, enige op de WiFi is 1 laptop af en toe als ik een auto moet uitlezen, en de mobiele telefoons van onszelf., Zelfs de androidbox zit bekabelt aangesloten.

Tuurlijk, alles bedraad, enige op de WiFi is 1 laptop af en toe als ik een auto moet uitlezen, en de mobiele telefoons van onszelf., Zelfs de androidbox zit bekabelt aangesloten.

Ik bedoel de wifi punten bedraad 

Dus wifi van ene punt naar andere punten en dan weer naar apperaten (niet doen) 

Voor de meeste apparaten haal ik makkelijk mijn glasvezel 500/500 verbinding over wifi 

 

 

Doornekamp ik heb van die zwarte wifi versterkers van kpn zelf met kabel zijn die

Badge +19

@MrTiel even alles op een rijtje.  Je hebt de v10a en daar zijn 3 experia wifi's met een kabel op aangesloten.  Klopt dat?

Joep klopt v10a en 3 bekabelde experias maar ik ben een leek en de wifi manager kwam tot conclusie dat die het niey kon verbeteren en dus een expert ging sturen tot 2 keer e toe. Nieuwe klanten krijgen alles maar klanten die tig jaren trouwe klanten zijn afgewimpeld want die incasseren we toch automatisch

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @MrTiel, als de wifimanager noemt dat er een monteur nodig is om je wifi in te stellen lijkt dat me ook de oplossing. 
Uit je bericht maak ik niet op of het ingelukt is die in te plannen en of die langsgeweest is. Kun je dat toelichten?
 

Thomas als. Je naar mijn eerdere berichten kijkt zie je dat er al 2 expert monteurs gekomwn zijn en de eerste een 3e expwria wifi verstwrker bij gemontwerd heeft en nog kwam hij op meedere plekken niet verder dan 30 mbits en dat de 2e monteur ook te kennen gaf dat 2 super wifi punten mijn problemen van lage en trage en haperende wifi kon oplossen en nog doet mpn daar niets mee

Ik heb alles in huis gedaan wat kpn zelf aangaf om te doen en uiteindelijk 2 kpn monteurs over de vloer gehad waar van de 2e kpn monteur later uit bericht van kon naar ons toe het Coronavirus bleek te dragen gelukkig niets van gekregen en hij is ook ervan hersteld. Bijde monteurs concludeerden dat ik een bunker van een huis heb en te weinig wifi signaal heb wat iets is wat kpn moest verheloen omdat regelmatig onder de 20 mbit signaal is 

Reputatie 7
Badge +20

Als je ook al twee monteurs gehad hebt voor Wifi weet ik niet of er nog veel is wat we op afstand kunnen doen als ik heel eerlijk ben.
Behalve het ver/herplaatsen van je experia wifi's ,het bekabeld aansluiten van zoveel mogelijk apparaatuur en het blijven uitvoeren van de wifimanager heb ik hier zo niet echt een oplossing voor.
Helaas kan ik de Superwifipunten ongeacht de situatie niet gratis aanbieden.

Reputatie 7
Badge +24

Ik krijg plots 15 mailtjes van dit topic. Is het verplaatst of samengevoegd ofzo?