Beantwoord

Sonos- Ring kan niet verbinden met KPN wifi

  • 5 December 2023
  • 1 reactie
  • 15 keer bekeken

Ik kan plotseling met mijn eigen gemaakt netwerknaam niet meer verbinden. Sonos, en Ring wilde ik vervolgens verbinden met KPN wifi maar dat lukt niet. Ik blijf foutmeldingen krijgen. Heb KPN gebeld tot 4 keer maar niemand kan mij helpen. Je moet ook iedere keer het hele verhaal opnieuw uitleggen, een ramp. Wie kan mij helpen? Wat heb ik al gedaan?  Alles aan en uit gezet. Harde reset van alle onderdelen. Een nieuwe experiabox V12 gehaald. (Daar kan ik vervolgens ook niet op inloggen met de code achterop de sticker) .. Ik heb wel een internetverbinding die redelijk werkt. 

KPN helpt mij niet en ik kom er niet meer uit. 

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 6 December 2023, 15:07

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @TheovK, welkom hier.

Wat irritant dat het niet meer lukt om in te loggen in de Box 12. Laten we daar mee beginnen. Lukt het met de stappen uit onze Kennisbank. Daar lees je meer opties over hoe je kan inloggen op de Box 12

Lukt dat, dan wil ik je adviseren Extra Wifi in te stellen voor jouw smart home apparatuur. Lukt het daarna de apparatuur daarmee te verbinden? 

Reageer