Beantwoord

tv signaal via eigen routers

  • 25 April 2021
  • 5 reacties
  • 1995 keer bekeken

We hebben in een bestaand eigen netwerk een bedraad signaal van het KPN Box 12 modem via 2 eigen routers naar TV en tevens voor draadloos internet. Op dit moment hebben we nog TV via de kabel.

Kunnen we bij een switch naar KPN all in one onze eigen infrastructuur blijven gebruiken in combi met TV Box ? M.a.w. kan ook het tv signaal via de 2 bestaande eigen routers worden doorgegeven aan de TV Box / TV ontvanger ?

 

icon

Beste antwoord door wjb 25 April 2021, 20:33

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7

Misschien zijn dit twee interessante topics voor jou.

Badge +19

.

Reputatie 7
Badge +22

@wjb dit werkte toch niet? Dat heb je mij een keer verteld, daarom heb ik die switch er weer tussen gezet. Ik heb een ASUS RT-AC2900. 

Reputatie 7

@wjb dit werkte toch niet? Dat heb je mij een keer verteld, daarom heb ik die switch er weer tussen gezet. Ik heb een ASUS RT-AC2900. 

Vandaar ook de verwijzing naar die topics.

Reputatie 7
Badge +22

@wjb dit werkte toch niet? Dat heb je mij een keer verteld, daarom heb ik die switch er weer tussen gezet. Ik heb een ASUS RT-AC2900. 

Vandaar ook de verwijzing naar die topics.

Dan laat ik het gewoon zo hoe het nu is, gewoon via de Experiabox→ switch→ tv ontvanger. 😉👍🏼