Ik heb een V12 en een IP Camera van Foscam, via Wifi aangesloten. Deze draait soms 10 dagen stabiel, en knal er dan uit (niet meer zichtbaar via webinterface, niet meer zichtbaar in Synology, en niet meer te pingen). Na een reset van de camera (stroom er af / er op) doet de camera het weer. Soms voor 10 dagen , soms 2 uur. Op sommige dagen vliegt de camera er wel 5x uit.
Nu heb ik als test eens in plaats van de camera stekker er uit / er in, de v12 eens opnieuw gestart (stroom er af, stroom er op). Tot mijn verbazing was de camera weer terug online. Hiermee is de verdenking ‘er is iets mis met de camera’ veranderd in ‘er is iets met de v12’.
Iemand een idee hoe ik dit probleem zou kunnen achterhalen?
Â
Extra informatie; mijn overige wifi devices (laptops, telefoons) ervaren geen issues met wifi. Ik heb een glasverbinding 200/200 en ervaar super stabiel Internet en ook netwerk. Mogelijk dat de devices (die via wifi zijn aangesloten) om het (mogelijke) probleem heen werken, waar dat de foscam niet lukt?