VPN werkt niet meer op Experiabox V10a [opgelost]
Nu werkt mijn VPN verbinding met kantoor niet meer.
Heeft iemand een suggestie?
Beste antwoord door Erik van KPN
Hallo allen! Ik heb nieuws.
Zoals jullie wel gemerkt hebben gaat het pushen van de tussentijdse firmware de laatste maand niet zo vloeiend als daarvoor. Dit vinden we zelf ook heel vervelend en we zijn achter de schermen druk bezig geweest om dit op te lossen. Echter is nu bekend geworden dat we in de komende twee weken nieuwe, algemene, firmware (versie v5.00.31 build420) voor de V10A gaan uitrollen. Deze gaat naar alle klanten, en bevat ook de oplossing voor het VPN probleem.
Dat betekent dat we dan ook, per direct, niet meer de tussentijdse firmware gaan pushen omdat we dan alleen maar dubbel werk aan het doen zijn. Ik heb een topic gemaakt voor de nieuwe firmware. Zoals ik daar ook benoem, ik heb de vraag uitstaan of je deze update kunt forceren door je Experia Box te resetten. Zodra ik dat weet kom ik dat hier (en in het hoofdtopic over de update) vermelden.
Toevoeging: de update is inderdaad te forceren door een reset :)
Concreet: Reset je Experia Box, en het probleem is verholpen.
Dit topic is gesloten voor nieuwe replies. Er is géén structureel probleem meer met de V10A. Heb je problemen met VPN dan is het een individueel probleem dat over het algemeen op te lossen is door je instellingen na te kijken en contact op te nemen met je VPN provider/IT afdeling. Kom je er niet uit, maak dan gerust een eigen topic aan.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.