Beantwoord

Welke netwerkkabel kies ik

  • 6 September 2019
  • 29 reacties
  • 651 keer bekeken

Reputatie 4
Badge +4
Hoi, ik heb een netwerkkabel vanaf huis naar de schuur gelegd in een plastic kabelbuis nu heb ik hem aangesloten en hij werkt niet, (waarschijnlijk tijdens het trekken een kabelbreuk.) Welke kabel moet ik kiezen zodat ik niet weer een kabelbreuk krijg, cat 5e en 25 tot 30 meter moet hij zijn!
icon

Beste antwoord door Lukas_ 6 September 2019, 18:48

Bekijk origineel

29 reacties

Reputatie 2
@wjb Zo staat het op wikipedia.
Dank voor je tip. Extra Extractors en omvormers bestaan inderdaad maar geven weer andere problemen, al is het maar benodigde ruimte. Ik heb me er bij neer gelegd dat dit betreffend apparaat nu 100Mbit krijgt en tegelijkertijd een goede stroomvoorziening heeft, en dat is in dit geval gelukkig voldoende.
Reputatie 7
@wjb Zo staat het op wikipedia.
Waar dan?
Reputatie 2
In het genoemde wikipedia artikel
Daar staat dat ze over enkele aders dan zowel stroom als data sturen om gigabit ethernet te hebben en stroom te leveren. @wjb Welke adertjes kan je dan afsplitsen en 100% alleen voor stroomvoorziening gebruiken en toch gigabit ethernet hebben volgens jou?
Reputatie 7
In het genoemde wikipedia artikel
Daar staat dat ze over enkele aders dan zowel stroom als data sturen om gigabit ethernet te hebben en stroom te leveren.

Precies, dat staat er, maar wat zijn de "foefjes" dan?

Welke aderthes kan je dan afsplitsen en 100% alleen voor stroomvoorziening gebruiken en toch gigabit ethernet hebben volgens jou?
Geen, maar het is ook helemaal niet nodig bij PoE op een gigabit verbinding om adertjes af te splitsen voor de stroomvoorziening.

Reageer