Beantwoord

WiFi blijft dramatisch

  • 23 April 2020
  • 27 reacties
  • 387 keer bekeken

Heb een glasvezel aansluiting waar ik een snelheid van 11mbit uithaal. Al van alles geprobeerd, modem verplaatsen, twee wifi versterkers geplaatst, monteur hier gehad. Het blijft kl… vooral wij nu met drie personen moeten thuiswerken. Heb net weer de verbeter check gedaan krijg een gratis monteur aangeboden maar die komt niet wegens de Corona virus. Begrijpelijk overigens maar zit er wel mee. Moet voorlopig nog thuiswerken dus dat is een feest.

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 29 April 2020, 08:27

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

27 reacties

Badge +19

Heb je de wifimanager al gedaan?https://www.kpn.com/internet/wifi/manager.htm#/login

Reputatie 3
Badge +1

Hier ook het zelfde probleem ik denk dat het aan de capaciteit van de experia modem ligt ik zit op glasvezel van kPN mijn mijn buurman zit niet op glasvezel maar verbinding via de coaxkabel Ziggo docsis 3 wifi modem

Ik had voorheen ook betere dekking ook bij Ziggo in mijn achtertuin bij overstap kPN glasvezel slecht bereik van wifi zodra ik buiten sta weg verbinding mijn buurman heeft gewoon goede wifi bereik tot achter in de tuin bij Ziggo.

Of glasvezel of via de coaxkabel verschil in zit in wifi ontvangst betreft techniek van verschillende modems weet ik niet of maakt dat geen verschil.